FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är självklart att alla har sin egen stil. Design är personligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
I webbdesignbranchen finns det 20 copycats på dussinet, det är väldigt få som verkligen gör en "design" av webbsidor de bygger upp, de flesta kopierar en annan sida de gjort elelr kopierar någon annans sida.
Skulle man som kund vilja ha en "unik" design skulle man inte komma under några 100 000 spänn. Det krävs en enorm ansträngning för att åstadkomma något riktigt unikt, då måste ju webbdesignersn anstränga sina hjärnceller och testa sig fram med olika lösningar som dessutom är kollade så det inte finns någon liknande design någonstans på internet.... Att vara verkligt kreativ är ingen dussinvara, som man kan köpa från hyllan. Jobbigt värre.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Identisk är ju lite flytande...
Man har hittat ett koncept som fungerar och håller sig i närheten av det. Det handlar dels om att jag är bekväm i det, och dels om att besökarna gillar det. Hos mig får du till exempel en personlig anpassning av ett färdigt tema till ett bra pris. Jag kan också utveckla hela din sajt från grunden, med en unik design, men både pris och leveranstid ökar dramatiskt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|