FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Känner ni till några bra webdesignbyråer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Nej, jag känner inte till några men jag har en fråga.
Varför gör 99% av alla företag som sysslar med webbdesign ungefär lika? Man utgår liksom från en egen mall. Om man tittar t ex. på företagets hemsida och jämför med kundernas hemsida, alltså dom man har designat. Så är designen nästan identiskt med företagets design. Detta pratade jag om min "php-kompis" och jag kommer inte riktigt ihåg vad han svarade mig. Men han trodde som så att man inte kan utveckla andra designer alternativt är man ganska inarbetad på den mall man har arbetat med i månader eller år. Rätta mig gärna om jag har fel. Att företag oftast gör en design identiskt med sin egen design. Jag har några exempel som jag vill visa upp men jag vet inte om det är så bra. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-03-21 klockan 12:31 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanske det kan vara så att det går mycket snabbare att göra en sida utifrån en färdig mall?
Plus att kunden ifråga kanske gillade företagets egen sida så mycket så att det kanske rent av var en bidragande faktor till att dem valde just det företaget och därför vill ha en sida som liknar deras? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Men om jag vill ha en helt annan design än vad företaget har på sin sida. Får jag betala mer då bara för att dom inte kan göra en sån eller skapar dom ändå en design som liknar deras design? Tack för att du förstod frågan och besvarade den väl! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför ser alla picassos tavlor ut som.... picassos?
Varför låter Per Gessles musik alltid som ..... Per Gessles musik? Inte riktigt samma sak, men nära på... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |