FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjena!
Jag är lite nyfiken på vad ni som sålt domännamn till kollegor på WN/Missdomain/SEDO etc. har fått för försäljningen? Skriv gärna domänen och försäljningspriset ![]() Tjo! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nice try Skatteverket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
hehe, va kul det vore om Skatteverket verkligen skulle gå ut på forum och fråga sånt!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Well, de kan väl knappast vara ett känsligt ämne? Då detta aldrig borde kunna vara bevis nog ?
För övrigt sålde jag bilddagboken.com för 245 000kr (Nej de gjorde ja egentligen inte, or did I? Bit i den ni, skatteverket!) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv har jag sålt domäner för sjusiffriga belopp utan att betala ett enda öre i skatt ![]() ... vi som bor och är skrivna i Saudi Arabien slipper vi sånt trams. Har aldrig fattat varför jag ska betala för okända människor som är sjuka och arbetsskygga. Här gäller följande ... Om du är sjuk: Krya på dig eller se till att ha en sjukvårdsförsäkring. Om du är arbetskygg/lös: Ät växter eller fasta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Allt ner i fickan för skattefri överflödskonsumtion. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag visste inte ens att domänförsäljningar var något skatteverket skulle vara intresserad av?? Oavsett om man säljer som privatperson eller företag har väl inte skatteverket ett skit att göra med det? (jaja, moms för företag)
Om någon moderator ser detta så får han/hon gärna ta bort tråden, tyckte det va tråkigt att ingen tog mig seriöst...... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|