Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Borttappad retur

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-18, 22:45 #1
Richie72 Richie72 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 110
Richie72 Richie72 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 110
Standard Borttappad retur

En kund har returnerat en vara med vanligt brev. Vi har inte fått returen. Kunden har mailat och frågat om varan kommit fram och angett tidpunkt när hon skickat den.

Men vi har inte fått den.

Fråga: Ska man ändå kreditera fakturan eller ska man stå på sig och säga att kunden ansvarar för paketet tills det når oss? Någon som har synpunkter/erfarenhet/eller bara vill skriva lite om klantiga kunder?!

Kan tillägga att vi behandlar alla returer samma dag och är extremt noggranna eftersom det är ett sånt plus till kunden när de får snabb behandling på returer.

Senast redigerad av Richie72 den 2010-02-18 klockan 22:47 Anledning: missat lite ord
Richie72 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
försvunna returer, returer


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017