FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Nyckelorden för Adfairs arbete är främst trovärdighet och öppenhet – både för annonsörerna och för de websites som visar annonsörernas reklam.
:-) http://www.affil.se/affiliate/visa-n...adfair.10.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
27.5 timmar på er. sedan åker alla koder och länkar till adfair i sopkorgen. saknar fortfarande dineros sen i juli09........... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Medlem
|
Fick min utbetalning från adfair idag
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har inte heller fått utbetalning av pengar efter juni 2009. Känns ju inte direkt seriöst att man ska behöva hitta den här tråden och maila Jonas för att få sina pengar.
Vi får väl överväga att klistra tråden på framsidan av WN som en lösning kanske. Å andra sidan kanske tråden börjar ranka före Adfair själva då vilket nog inte är helt optimalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick detta av AdFair - "Du får besked av mig när utbetalningarna gått iväg" - men fortfarande inga pengar. Skulle inte rekommendera någon att gå med i Ad Fair.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Nu får du besked av mig, som jag skrev i mailet. Checka kontot senast ons. då det går från Dk idag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Dock står ju alla våra nummer på hemsidan och du borde väl ha talat med någon innan jag startade här igen i Januari! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Som du vet och som du själv sa när du talade med Henrik att du inte själv hade koll på din fusktrafik som vi har dokumenterad. Vi betalar inte ut så länge det handlar om den faketrafik som du levererat. Allt finns som du redan vet dokumenterat och visst, vi kan lägga ut det på forumet även men känns inte som det behövs. Du kan om du vill få all trafik av oss du genererat och posta det här på forumet. Därför sa Henrik till dig att starta en tråd när man inte har koll på sin trafik och där vi kan dokumentera det är fel. Det förstår du säkert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kommer aldrig i hela mitt liv använda adfair (och är glad att jag inte har gjort det hittills). // Pierre Senast redigerad av addiction1 den 2010-02-19 klockan 16:10 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|