FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag förstår inte varför du fortsätter envisas med att prata om dessa skräpleads och att det på något sätt är en anledning till att inte betala mig det jag verkligen tjänat.
Jag har redan från början, och vid upprepade tillfällen, varit inne helt på er linje. Självklart ska jag inte få betalt för leads som ingen tjänar något på. Dessa ska tas bort. Citat:
Ni vill uppenbarligen inte göra rätt för er och med tanke på de metoder ni kör med så kanske ni förstår att jag aldrig kommer rekommendera någon att jobba med er igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så lägg ner era undanflykter och se till att betala ut våra pengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
6:e plats i Serpen...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag fick min utbetalning från Adfair idag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick utbetalningen igår efter påtryckning i tråden... Nu är det slutjobbat med Adfair.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men hur som helst; alla kan råka leverera skräptrafik, särskillt om man driver en cashback sida. Men det ska ju inte leda till att all ens ersättning dras tillbaka och att man ska bli hotad? Jag tipsar om att åka tillbaka till danmark och stanna kvar där, för fler oseriösa affiliate företag behöver vi inte här.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur gick det till slut? Har ni fått betalt än?
Bra om vi reder ut alla frågetecken innan någon överhuvudtaget inleder ett samarbete med AdFair i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte fått utbetalt ett öre av de 80 000 kr + som låg på mitt konto...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För alla nyfikna kommer här en fortsättning på historien. Det börjar med att jag får mail från AdFair på förmiddagen idag! WOHO tänkte jag, kanske en ursäkt och information
om när mina pengar skickas. Glädjen var dock kortvarig. AdFair ville istället att jag ska lägga in senaste annonsen för "Pengos 2010" på min hemsida. Jag passade på att svara på e-postmeddelandet (till Jonas Kjellander - Adfair Malmö): "Jaså det är detta brevet ni snickrat på, därför ni inte svarat mig i övrigt för er e-mail verkar ju onekligen fungera? Några minuter senare ringer Henrik från Danmark. WOW, här var det snabb respons. Äntligen en förklaring och information om min utbetalning! Eller njaa... Henrik går rakt på sak: Alternativ 1 Plocka bort allt dåligt du skrivit om AdFair på alla bloggar och hemsidor så kommer vi att betala. (Jo men vi lovar faktiskt att betala denna gången.) Alternativ 2 Vi kommer ringa våra advokater i Stockholm och stämma dig. (Jo men vi kommer faktiskt stämma dig för att du drivit trafik till oss som vi inte betalat för.) Jag valde, kanske lite otippat, att svara med Alternativ 3, som jag själv hittat på. Alternativ 3 Betala mig för det jag tjänat. Henrik verkade inte riktigt gilla mitt förslag och innan han la på luren påpekade han att han gärnade slösade lite pengar på att stämma mig som publisher... Börjar verkligheten komma ikapp AdFair? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|