FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Adfair är totalt opålitliga.
Det har gått över 1 år nu, och vi väntar fortfarande på ca 10 000 SEK som Adfair/Henrik Holm vägrar betala ut. Info om "Forenklet inkasso" hos Danmarks Domstole finns här: http://www.domstol.dk/saadangoerdu/g...s/default.aspx Om det är flera som inte fått betalt av Adfair så kanske man istället borde göra en gemensam process mot Adfair (som Emil_P skrev i ett tidigare inlägg). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
någon mer än jag som fått betalt för april ??
helt plötsligt stod det "utbetalning april 2011." ska adfair skärpa till sig nu ? kommer det bli fasta månads-utbetalningar som alla andra har ?? dom har kanske upptäckt en minskande andel affiliates som vill jobba med dom . nyfiken som f-*-n... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ett bra sätt är att ta kontakt med annonsören för vilka kampanjer man kört och fråga om de verkställt utbetalning till det aktuella nätverket.
Om så skett har man all anledning att misstänka att ens pengar försvunnit "andra vägar". Annonsören är säkert intresserad att få denna information, och kommer med största sannolikhet ej att fortsätta samarbete med denna typ av nätverk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
En del affiliates har kontaktat annonsörer direkt. Enligt forum-inlägg har det verkligen väkt båda annonsörer och nätverk. Cheers, Miika |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
De betalar bra löner, men vem vill jobba där. Det är inga problem att betala bra så länge man inte betalar publisher. Lyd mitt råd, arbeta inte med detta affiliate nätverk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Känns mer som ett lotteri, glad att jag gått ur för länge sedan!
Trådens rubrik gånger antalet svar säger väl det mesta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att ta kontakt med annonsören direkt hjälper upp alldeles bra. Man får veta om det är någon fnurra på tråden mellan annonsören och nätverket, och om så inte är fallet kan man gå tillbaka till nätverket och påskynda utbetalningen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har det gått nästan 18 månader sedan jag höll på med affiliate, webbutveckling etc. Denna händelsen, (+ lite annat) tog verkligen luften ur mig och jag tappade totalt intresset för branschen, tyvärr. Det var helt enkelt inte roligt längre.
Här kommer en ljudfil från ett samtal mellan mig och Adfairs VD, Henrik Holm. Ett samtal där han gång på gång hotar med att skicka sina advokater på mig om jag inte tar bort allt dåligt jag skrivit om Adfair OCH i samma samtal ljuger om att han ska betala pengar till mig. Lyssna gärna och bilda er en egen uppfattning om vad för maffia-metoder Adfair, och Henrik Holm, använder. Nerladdning: http://bayfiles.com/file/18Fx/U95lZC/adfair-4.wma |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sant, bra reflektion. Ingen aning faktiskt, sunt förnuft antar jag. Å andra sidan vet jag inte om solen kommer gå upp imorgon heller.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|