FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
En VD finns väl bara i ett aktiebolag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
- 'Ett bra sätt att bidra till hjärt- lungfond' uppe i loggan är svårläst.
- 'b' i loggan är obegriplig. - 'PutOn:s egna tryck!' 'Detta tryck kommer i alla exemplar av t-shirtana, och t-shirten kommer endast i utgåvan Vit.' Det är nåt som inte stämmer i den texten. 'egna tryck' ger intryck av att ni har fler olika tryck, men i meningen under står det är samma tryck på alla tröjorna. - 'tryck i alla exemplar' ska väl vara 'tryck på alla exemplar' - 't-shirtarna' heter det så? Jag hade nog skrivit om hela den meningen till nåt mer begripligt som: 'Alla t-shirts kommer endast i vitt med ett vackert svartvitt motiv i form av ett hjärta i en hand.' - Till höger om bilden står det, "Köp en t-shirt för endast 150:- och vi skänker 30:- till hjärt- lungfonden!" Sen direkt unden bilden säger ni i princip samma sak igen, men nu säger ni att ni skänker 'en viss procent' Double talk. - Ni säger 'Ett bra sätt att bidra till hjärt- lungfonden'. Kan du övertyga mig om varför 30kr av en 150 kronors t-shirt skulle vara ett bra sätt att skänka pengar till hjärt- lungfonden? När man skulle kunna låta bli att köpa t-shirten och skänka alla 150kr till fonden. Då vet jag dessutom att pengarna kommer rätt. Finns ju inget som säger att ni verkligen skickar in de 30kr för varje såld t-shirt. Eller gör det det? Hur ser sammanbetet ut med hjärt- lungfonden? Sen den viktigaste frågan som jag inte nåt svar på. - Hur köper man en t-shirt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har man verkligen VD i ett UF? Nåja.
Det var rätt tydligt, men borde man inte kunna beställa en t-shirt från sidan? Sen undrar jag om Hjärt-Lugnfonden har godkänt projektet - det kan bli lite tråkigheter annars. Men framförallt undrar jag varför sidan är så fruktansvärt bred. Borde inte bakgrunden vara en bakgrund så att det inte går att scrolla i sidled?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hela det här med UF är lite överskattat. Ett UF "företag" får ju inte ens f-skatt för skv anser att dom bedriver hobbyverksamhet. Så att dom springer runt med titlar som VD, Vice VD gör ju det hela bara ännu mer pinsamt.
Men skall försöka hålla mig till tråden. 1. Varför ett B i loggan? 2. Varför kan jag scrolla 11 000mil i sidleds? Hett tipps till din flickvän, dom bör verkligen kolla med hjärt lung fonden att det är okej, jag skulle nog istället innan man har något klartecken bara skriva att 30kr går till välgörenhet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Bakgrunden vet jag inte.. :S Någon som kan hjälpa mig? (Läs kommentaren ovanför denna..) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Min css kod för bakgrunden ser ut så här: #bodystart { background-image:url(Bilder/BGStart.jpg); background-position:center top; background-repeat:no-repeat; margin:0; padding:0; } HTML: <body id="bodystart"> </body> Kanske har med att bilden inte ligger i själva bodyn? alltså jag menar. att man ska skriva i csskoden såhär istället: body { background-image:url(Bilder/BGStart.jpg); background-position:center top; background-repeat:no-repeat; margin:0; padding:0; } |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag instämmer med övriga. Jag kan lägga till att faviconen inte ser så bra ut, speciellt inte när man ser logon (som ser bra ut) samtidigt. Det skulle kunna bero på omskalning. Den kanske ser bättre ut i andra webbläsare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska se över detta. Kanske kan göra den mindre direkt? Förresten är den i PNG format? Gör de något?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|