FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är intresserad av vad mer man kan göra med manliga forumet www.manligt.org utan att tappa simpelheten?
vad tycks? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har god konkurrens från uomo.nu!
Snyggt är det iallafall! Hittar du bra medlemmar kan det bli riktigt bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
För mig har du på tok för många rum för att det ska bli en skön känsla när man kommer in och möts av väldigt få inlägg i varje rum...
En som bara googlar in kommer inte bli medlem då det ser ut som om aktiviteten är lika med noll... Så banta ner rummen och skapa stor aktivitet i få rum med mer spridning. Sen gillar jag inte Since under loggan... Känns bara nördigt och fyller ingen funktion alls mer än att säga att det är nytt och oetablerat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
du måste nog ha ganska mycket mer än ett forum...artiklar guider osv
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Snyggt,Stilrent och gulligt.
Men sidan saknar något. Något som gör att man stannar eller återkommer. Som föregående talare: Måste ha mer än bara forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Erbjudandet med tre presentkort för de mest aktiva medlemmarna är förmodligen ett riktigt smart drag. Känner du att du har råd/lust att fortsätta med motsvarande utlottningar även en tid framöver, så kommer det knappast ha en negativ effekt beträffande medlemstillströmningen. Personligen tycker jag att antalet avdelningar är ganska lagom och ämnena är väl genomtänkta för att passa målgruppen. En "mer designad" header skulle i mina ögon vara positivt för helhetsintrycket. Kanske foton med människor. Annars känns det estetiskt avskalat och användarvänligt.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snyggt och enkelt, personligen hade jag dock kört sidhuvudet blått också istället för svart eller tvärtom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker det ser bra ut men instämmer i att en tydligare header hade kunnat göra intrycket bättre
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det är lite småkul att det står "since 2010" under rubriken.
Det för tankarna till USA där jag fått för mig att de ofta skriver exempelvis "established 1987" på butiksskyltar. Är något i Europa gammalt nog att skylta med står det något i stil med "established 1773". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla tips, varför inte byta ut SINCE 2010 till "av män för män" ska prova med det...
Fler avdelningar är på väg, frågan är dock om det är ett smart move att ha det för mycket utspritt istället för att bara ha fokus på forumet och få det bra? Vad kan man göra med headern, vill ha den clean, kanske sätta in någon liten bildikon med en välklädd man? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|