FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm vad händer då om man har en postbox?:/ ska ombuden skapa plats för även dom eller dör dom bara ut helt enkelt:P
Jag som precis skaffade mig en fin box=( får ringa och kolla detta=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kan inte tänka mig att kunder (eller brevbärare för den delen) skulle ha något emot att åka på hembesök för att kolla sin låda.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
![]() Här är hela pressreleasen: http://www.mynewsdesk.com/se/view/pr...nternet-361727 Senast redigerad av daniel_ den 2010-01-14 klockan 18:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
1600 Postcenter kommer alltså att stänga. Det innebär så klart en enorm besparing för Posten. Varför tror jag ändå inte att vi kommer att få se några sänkta portopriser 2010-2013? ----------- Edit: Apropå att anpassa sig efter sina kunder. Jag har säkert framfört önskemålet om spårbara brev till Posten minst 100 gånger de senaste åren. Jag har dock aldrig framfört några önskemål om att de ska lägga ner alla sina Företagscenter. Hur många av er andra har gjort det? Senast redigerad av Gustav den 2010-01-14 klockan 19:22 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Läste detta i deras pressmeddelande,
"Postombud kommer att utbildas och certifieras i företagsspecifika frågor. " Det lär ju fungera jättebra när de flesta postombud idag knappt kan sköta nuvarande arbete med privatpersoner, även fast de är utbildade och certifierade... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt otroligt alltså...
Såg att någon reggat "posten suger.se" , men den ligger vilande, kanske ägaren kan göra något vettigt av den nu :-) En namninsamling för att visa allas missnöje kanske... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe... undrar vem som äger den
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tröttsamt med de långa köerna hos Ica/Coop ombuden och de är för det mesta fårjävligt långsamma. Det enda vettiga postombud jag varit på är Ica Focus i Göteborg, där går det fort och de vet vad de gör. Tyvärr bor jag inte speciellt nära det längre så istället går jag till Postens företagscenter vid mig... Vad ska jag göra nu? 15min kö + ingen koll @ Coop.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|