FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vi får räkna med att hostingpriserna i Sverige också kan påverkas negativt av ökade elkostnader.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen aning hur kallt det är, men fan så dålig isolering det måste vara här. 4 element på max (jag kan inte ta på dem längre) och 16 datorer igång borde klara att värma upp en etta på 30kvm. 18 grader inomhus är ju inte mänskligt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
OT: 16 datorer? På 30 kvm? Shit, sover du på dem eller? OnTopic: -20 här... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var -38 igår kväll och just nu har det kommit lite moln så nu är det bara -26. Värmer huset med pellets, men nog går det mycket när det stadigt legat på -35 några dagar.
Ser att det rörliga elpriset idag är på 59.63 öre + avgifter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
|
Vattenfalls prisbevakare:
Spotpriset har nu överstigit den prisnivå på 40 öre/kWh som du bett oss bevaka åt dig. Det genomsnittliga spotpriset på Nord Pool blev under den 1- 8 januari 92,76 öre/kWh (exklusive moms) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
|
Skryt och egenreklam( Sveriges Radio Studio Ett): Kärnkraften står stilla trots behov
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?p...rtikel=3358543 Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Haha, och jag som knappt kan ha min laptop på i rummet när jag ska sova för att det låter för mycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Tur att man har ett eget dawtarum här hemma..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kallt denna vinter. Vårt hus är från 1866 och har naturlig AC, även vintertid. Vi bor norr om Stockholm, ca 2 mil norr om Vallentuna.
Kallast som vi har haft är -29.1, just nu -22.3. Inomhus varierar det mellan +5 till +25 men på kontoret är det lagom +20. 2 st vattenrör frös när det var som kallast och sprack när de tinade. Som tur var så var jag i närheten och kunde stänga av huvudkranen snabbt. Laga och sen isolera lite extra. ![]() Vill man se vår temperatur i nästan realtid så kan man titta på www.karsta.nu. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|