FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Banned
|
Nu har jag räknat via CSN och med mina uppgifter som är ifyllda. Om jag börjar studera hösten 2010 och är färdig våren 2012. Fyra terminer.
Din skuld 28 Maj 2012 100 799:- Expeditionsavgifter 1 920:- Ränta 22 286:- Du kommer sammanlagt att betala (inklusive avgifter och ränta) 125 005:- + 76 731 (min nuvarande skuld) + 50 225:- (för denna termin) = 251 961:- Det blir en kvarts miljon i skulder som jag ska betala sedan. Den skulden bakar man i huslånet när man får hus. Vi får väl hoppas att jag får komma till kommunen och dra kablar, installera router och switchar. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-11 klockan 09:26 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Medlem
|
En annan sak som ni gärna får rätta mig om jag har fel men måste inte en kommun annonsera eventuella lediga tjänster?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Min Pappa driver en byggfirma till exempel. Han la ut en annons i den lokala tidningen och när annonsen publicerade så hade han redan anställt en. Många gör så för att kringgå reglerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Banned
|
Bör man kan kunna programmering för att arbeta som nätverkstekniker? Som till exempel PHP, Phyton, CSS och ASP? Eller är det bara nätverk man behöver kunna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Programmering är ju inte nätverksteknik, men samtidigt är bredd alltid bra.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|