FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Vi lanserar nu vår sajt i beta. Några av funktionerna fungerar inte ännu och allt data är inte uppdaterat. Ser gärna fram emot feedback på designen och funktionaliteten. www.comparias.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg och överskådlig! Färgvalen funkar riktigt bra tycker jag.
Synd att bakgrunden till sökrutan inte följer med när man klickar sig vidare, ser lite naket ut där uppe. Sen verkar knapparna ute till höger bugga ur lite i min webbläsare, men som du ser funkar de till vänster bra. Jag kör Chrome på Ubuntu (som visserligen är i beta). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Loggan längst ner på sidan är "fel länkad".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Just nu verkar ju funktionaliteten inte vara mycket att ha om jag inte missat nåt. När man klickar på en vara/tjänst så kommer man till en tom sida med en länk till företagets hemsida samt möjlighet att lägga en kommentar.
Oklart vad som menas med "Top (topp?) 25 med samma företag" till höger på vissa sidor. Annars ser det bra ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Layoutmässigt ser det kalas ut, men knapparna buggar även i Safari och vissa versioner av IE.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Så sidan är inte alls "tom" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
Har testat Chrome med, fast på OSX då och där ser det bra ut. Får testa lite i Linux. Vad kör du för fönsterhanterare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Kör med gnome
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Den stora färgglada delen i mitten av sidan är farligt lik en reklambanner, så jag undviker omedvetet att titta på den.
Av någon anledning ser jag inte sökfältet på en gång, så sidan ser ut som en portal med en massa tråkiga länkar i kategorier. (Jag drar vissa paralleller till gamla Yahoo! med både Comparias och Prisjakt. Kanske ni skulle satsa på att bli Google istället? En enkel sökruta och skita i kategorilänkarna.) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|