FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tror det är ganska troligt att det dyker ner under 900 000 i slutet av året. Ganska intressant med så pass många registrerade domäner i förhållande till folkmängden.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag pratat med .SE registry och beskedet jag fick var att det inte kommer bli någon prissänkning i år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för alla svar. Om IIS inte kommer att sänka priset har jag svårt att se någon större risk för rea denna vinter. Men det hindrar väl ändå inte att vissa ombud kan konkurrera lite ändå.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
914885 är alla just nu registrerade domäner så vitt jag vet, alltså inklusive domäner som har deakativerings/releasedatum.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
eng3l - på tal om att sälja till underpris - du skulle inte vilja dela med dig privat om dina erfarenheter. Lite statistik. :-) Förstår om du inte vill men ville ta chansen och fråga ändå.
Tror fö att .SE känner att konkurrensen nu är riktigt bra på domänförsäljning och flertalet säljer till självkostnadspris. Dvs idag är det många som gör detta och även de som tog stora summor är nu många gånger nere på resonabla nivåer. Många mål som har nåtts med andra ord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Binero fixar
![]() |
|||