FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, jag kan inte påstå att jag tyckte att det var speciellt bra.
Det hade nog varit bättre om programmet hade en timme till förfogande istället för en halv. Då kunde de mer grundligt gå igenom alla intressanta siffror i budgeten osv. Det var väldigt kortfattat nu. Hemsidan storochfin.se fungerar inte just nu heller, däremot gör bloggen det. Senast redigerad av ddaarruuddee den 2009-09-20 klockan 22:43 Anledning: La till mer text. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Synd att den var så amatörmässigt producerad men själva idén är bra.
Angående case:et i detta avsnitt så verkar www.storochfin.se vara nere nu? Trist att inte kunna ta vara på gratisreklamen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha. Inte så konstigt kanske att företaget är i kris ifall de inte kan ta vara på en halvtimmas gratisreklam på en av veckans bästa sändningstider.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hemsidan verkar vara uppe nu iaf.
Men programmet var inget vidare. Lite fotografering och ny hemsida och så var det klart. De skulle vara intressant med lite mer ekonomi. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känns som det klassiska scenariot med att webbhotellet stänger siten (403) p.g.a. att trafiken peakade? Känns ologiskt att dom själva skulle ha tagit ner sidan tillfälligt under programmet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hm.. Den verkar ligga på samma server som mina sidor hos Binero.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
mm, var ju inte mycket mer än en hemsida nu. Ett sånt här program behöver vara en timme, inte 30 minuter. Men jag kommer iaf att se alla avsnitten
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Intressant programidé måste jag säga. Programmet riktar sig dock till ganska oerfarna företagare, så jag tycket väl att programmet skulle ha varit minst en timme långt så de kunde gått igenom affärskoceptet lite mer och granskat företaget mer ingående.
Nu var det trots allt helt fokuserat på företagren som person och dess familjesituation, som i och för sig är mycket relevant. Men programmet skulle vara kanske 2 timmar långt så de hinner med att behandla flera aspekter av företaget. Men detta var nog ett av de mest intressanta programmen i SVT på många år måste jag säga. Hoppas det blir succe så de får mer tid och kan utveckla programmet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Självklart missade jag det... Men ska göra som någon annan skrev här i tråden, ta en titt på SVT Play under dagen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag blev lite besviken jag med, för kortfattat och för lite tips för andra nya förertagare (som var tanken)
Det roliga är att 2 av mina vänner kommer att vara med i en av programmen ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|