FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Mina sajter hostade hos Crystone ligger nu nere, deras egna sida är också nere. Någon som har någon ytterligare information om detta?
Svårt att vara webbhotell i dagsläget verkar det som. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har samma problem. Ingen aning vad som är fel
Verkar som om GleSYS också har problem med min VPS, ingen bra start på dagen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Företaget jag jobbar för har 5st dedikerade servrar som varit nere sedan i natt någon gång. Riktigt dåligt avslut på Crystone då vi just nu håller på att flytta över allt därifrån.
Tyvärr någon vecka kvar innan vi helt kan kapa det avtalet. 07:35 blev alla servrar online igen, omstartade så jag antar ström problem har med saken att göra. Senast redigerad av RickardP den 2009-08-28 klockan 07:38 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
japp samma här. skönt att crystone.se funkar - ja allt utom kundtjänstdelen då
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det fler som fortfarande har problem?
"Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL" /A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Strömmen till databas servrarna kanske inte kommit igång :P Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu är alla server i ena hallen nere igen, dock verkar andra hallen vilken som är vilken vet jag ej men en av våra servrar är upp medans dem andra gick ner igen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Global Crossings kylanläggning gick ner i hallen vid 23 igår kväll. Samtliga tekniker jobbade på problemet hela natten och fick igång kylan vid 05 imorse. Vi startade då alla servrar igen och många gick då igång som de skulle. Dock var det ett antal servrar som inte gick igång och samtliga tekniker jobbar nu på att starta dessa manuellt och lösa eventuella problem vid uppstarten. Då även vi själva har drabbats i och med att servern som hostar vår egen hemsida gick ner hade vi problem att lägga ut driftinformationen. Även servern som hostar våra kundtjänstsidor har gått ner och är i skrivande stund fortfarande nere. Nu finns dock driftinformation upplagd både på den temporära http://www.crystone.se/kundtjaenst.aspx samt i telefonväxeln. Vi uppdaterar nu kontinuerligt driftinformationen både på hemsidan och telefon. Vi beklagar det inträffade och arbetar på så fort vi kan för att få igång allt igen. Edit: Detta gäller alltså vår hall i Liljeholmen Senast redigerad av eng3l den 2009-08-28 klockan 09:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man säger att man ska ge löpande information så kan det vara en bra idé att göra det. Meddelandet på kundtjänstsidan är nu nästan 2 timmar gammalt och även om inte allt är klart så vill man ju veta vad som händer.
Min mail kom igång för en liten stund sedan, men mina sajter är fortfarande stendöda. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|