FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Betyder det även att ni aldrig gör test av reservkraften? Låter mer som ett typisk installerat mer saker än det finns kraft för, man får ju även räkna på belastning som sker vid uppstart av saker. Normalt så kör man inte kylsystemet på UPS utan bara på generator. Och kylsystem brukar dra en hel del vid start, typisk en sak man inte räknat på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Man får ändå säga att Patrik vet vad han pratar om..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker någon ska bumpa tråden "PatrikWeb Nere" om det nu finns någon sådan.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
|
Patrik vet ofta vad han pratar om och eftersom det berörda webbhotell nästan aldrig brukar svara på hans inlägg så anser jag det klarlagt eller underförstått att han har rätt. Men den svenska jantelagen säger att du är inte bättre än någon annan så sköt du dig själv och låt andra sköta sitt.
Jag brukar ofta lära mig något nytt iaf när jag läser hans inlägg, och vissa profiler på WN börjar man gilla och Patrik är en av dom ![]() Senast redigerad av Danielos den 2010-03-12 klockan 09:29 Anledning: Stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
All PR är bra PR
![]() Detta kanske är nya formen av marknadsföring? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
De känns som att de låg lite utanför Crystone's kontroll om de nu testar varje månad och felet inte har uppdagats tidigare. Om de nu har rutiner för dessa tester och de inte skett nått problem vid dessa rutiner tidigare som sker kontinuerligt så är de svårt att skylla på dem. Då de har gjort sitt jobb och varit proaktiva i den mån som de går. Sen hur mycket sanning de ligger i deras 1 gång i månaden tester är svårt att säga från ett externt perspektiv. Men jag antar att de inte har nått att vinna på att ljuga direkt. Och de tycks ju faktiskt veta vad som är upp och vad som är ner om man jämför från vissa andra "hotell" som tycker de är smart att bygga någon halvdan hall i ett K märkt hus. Ni förstår säkert vad jag menar.
Patrik är skapligt klok, dvs han är en riktig geek som gillar de han håller på med och kan otroligt mycket. Men han brukar inte linda in sina uttalanden i sidenband vilket gör att de kan tyckas att han kastar skit på alla men han brukar säger vad som faktiskt är fel och hur de skulle kunna undvikit de hela mer eller mindre, vilket kan lätt blir "ni är sämst jag är bäst scenario". Men när de kommer till kritan så vet han vad han snackar om och han är duktig. Han är en resurs som något större företag borde roffa åt sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
|
För många är "kasta skit" att helt enkelt säga en obehaglig sanning. För mig är kasta skit att säga något väldigt negativt och inte underbygga vad man säger med fakta, kunskap, motivering eller logik, och eftersom Patrik underbygger med åtminstone med en rimlig motivering samt med kunskap, kan hans uttalanden aldrig uppfattas som "kasta skit" anser jag.
Senast redigerad av Danielos den 2010-03-12 klockan 12:41 Anledning: Stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du har specifika problem så kan du alltid kontakta mig
|