FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, förmodligen är det till viss del så. Ankans inlägg i den här tråden är nog bland det mest korkade jag läst på WN hittills. Självfallet klagar man om det är något man inte gillar för att försöka få till en förändring. Att "ta det som en man" innebär väl kanske inte att låta sig köras över i alla sammanhang? Om det nu skulle vara något kvinnor gör... Antydandet att förändring per automatik alltid skulle vara bra förtjänar väl knappt en kommentar ens...
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
Medlem
|
Reagerade i morse på nya looken! Har ändrat i vårt forum ett par gånger och man blir slutkörd på småsaker som folk inte hittar direkt etc. Typ snabbsvar eller annat. Så jag tänker inte klaga
![]() ![]() *Översikten på startsidan med senaste inläggen är en väldigt bra funktion i forumet och är den som gör att man klickar inte lite överallt så hoppas ni kan återskapa något liknande. Forumindex borde vara i centrum och inte moderatorns utvalda. *Meddelandehanteringen känns lite rörig nu. Aviserat känns lite "strikt" översatt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Finns det någon anledning till varför man inte får svara på en tråd i nyhetskategorin? Ok att man inte får posta nya trådar. Men ett svar kunde man väl få bjuda på?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.wn.se/t1037655-15-9.html
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
Administratör
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En iaktagelse.. För Ej inloggad/Gäst är tiden satt till GMT istället för GMT+2.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är GMT för mig när jag är inloggad iaf.
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är troligen ingen WN-bugg men det händer bara här.
Jag vill inte ladda ned "adcycle.cgi" från redirect.advertising.se, detta sker vid varje sidbyte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |