FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var kan man registrera .se domäner med omedelbar verkan om man betalar med kontokort och till ett bra pris?
(visst tar loopia lågt pris, men man får vänta en tid innan den blir registrerad) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tog upp frågan här.
Bästa alternativet verkar, enligt vad jag hittade, vara NeWare. Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Missade din tråd innan. Tack för länken. Då kör man Neware....har använt de innan till vanlig nattregistrering också. Tack.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
På morgonen var DNSer uppdaterade och allting funkade perfekt. Enda köpet jag gjort via Loopia, så.. jag har ingen ytterligare statistik.. :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Jag kan bekräfta att loopia funkar utmärkt även på helger.
Gjorde en beställning 17:55, 18:58 fick jag fakturan och betalade den omedelbart online, 20:19 fick jag kontouppgifter och loggade in och ändrade dns. Vi får väl se hur lång tid det tar innan dnsen uppdateras, men det är inte så noga, jag har tid nog att sova på det iaf :-)) Detta rörde en .SE |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
Jo Loopia blir bara bättre å bättre
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Jo, det gick ju hur bra som helst med Loopia. 18.45 ansökte jag. 20.29 var domänen reggad och klar. Tänkte testa istället för att välja ett dyrare alternativ och om det inte gick på några timmar så skulle det registreras genom någon annan. Bra domän och jag ville inte veta alltför länge. Ångrar inte att jag testade först. Man sparade lite pengar på det! Kanon!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
MORR:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Visst, Loopia fungerar även på helger, men det är ju ingen omedelbar registrering i samma bemärkelse som Neware och ibland kan det ju vara viktigt med den där skillnaden på några timmar
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Följd fråga... è det någon svensk registrar så tar Paypal? Synd att inte loopia gör det.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|