FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi bakom Resejournalen.se har beställt en ny logga från The Logo Company och vi skulle vilja ha lite synpunkter från er.
Kort om Resejournalen så är det ett resecommunity där man kan skriva resedagbok, artiklar mm. Alternativ 1: ![]() Alternativ 2: ![]() Alternativ 3: ![]() Alternativ 4: ![]() Alternativ 5: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Alternativ 5 tycker jag nog.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Måste nog säga 4:an! Fast man skulle nog vilja ha in en bok eller nåt där också för att förstärka "journalkänslan".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
5:an ger bäst helhetsintryck, men jag gillade grafiken enormt på 4:an - pröva med annat typsnitt och kanske som Pixelstorm säger något för att förstärka journalaspekten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Min personliga favorit bland dessa är 4-an, men man bör nog fortsätta utveckla den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gillar nr 4. Mycket trevlig. Härliga färger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för era synpunkter!
Då blir det att be dem jobba vidare med alternativ 4 men att få in en bok på något sätt. Vilket typsnitt tror ni passar bättre? De har tillgång till de flesta Adobetypsnitten... Jag vill ha något stilrent, som inte blandar stora och små bokstäver som nr 4 gör. Vad säger ni om att de har "rese" i en färg och "journalen" i en annan? Bra eller dåligt? Hur ska jag gå vidare med loggan? Den är inte så bannervänlig när den är så hög. Jag vill egentligen ha en avlång. Passar det att t.ex. ha en bok med ett uppslag med berget och lite text (om ni förstår hur jag menar) till höger alt. till vänster om texten? Eller förstör jag den då? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med, fyran med nån slags bok för mer journalreferens.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker tvåan. Och precis som nämnts tidigare är det ju mer banner vänligt med en avlång!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
5:an
|