FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
När ni skapar en ny webbsida, hur gör ni för att få tag i material (innehållet)?
Vi tar två exempel. 1. Säg att ni har en sida som handlar om aborrar, sitter ni och skriver ner allt ni vet om aborrar och eventuellt läser på lite extra för att få ihop information. Eller söker ni på internet, hittar lämplig information och skriver sedan om den och tar med det som är mest intressant? 2. Ni har precis skapat en sida med flashspel/små filmklipp. Söker ni i hela världen efter alla som skapar t.ex flashspel för att sedan ta kontakt med dom och på så vis köpa rättigheter att lägga ut det på eran sida? Lägger ni in spel utan att fråga någon, dvs ni tar det från någon annan sida? Eller letar ni rätt på någon som säljer en hel hög med flashspel och rättigheterna, vart kan man hitta sådant isf? Eller ni kanske rent av har några andra sätt. Hur som helst så får jag alltid problem med att när jag väl är klar med en sida så saknas det material och jag vet aldrig i vilken ände jag ska börja för att få tag i allt. Tack på förhand, misstänker att det är fler än jag som funderar lite över det här. ![]() *edit, rätta till lite text |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|