FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har följt nyheterna de sista dagarna ang bobby (ungen som hittades död).
Jag vet inte vad som är värst, att han vart slagen, att de bar ut han i snön och skotta snö över han (med lite kläder på sig) och att styvfarsan satte sig på han eller att han "flydde" till hönshuset för att få sova & slippa "tortyren" (sova ute i kylan med fodersäckar som täcke..). Det finns bara ett rätt straff för dessa 2 vuxna människor och det är inte ett fängelsestraff. Stackars unge, vem vet hur länge detta har pågått. Fyfan. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, det är svårt att undgå bli känslosam av detta...
Off Topic må hända, men helt klart aktuellt |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har ni då läst om tjejen som vid 13 års ålder fick föda sin pappas barn då? Vart fan är världen på väg?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, kan inte förstå att människor inte har en spärr. Dessa människor är ju helt klart sjuka, och det är en riktigt sjuk värld vi lever i, ingenting förvånar mig längre.
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Ännu sjukare är sossarna/en hel del andra politiker som tror att man kan "tvätta" dessa sjuka odjur till riktiga människor igen. Att vara psykiskt sjuk i dagens (s)amhälle och begå brott belönas med lägre straff. Borde vara tvärtom, är man psykiskt sjuk och begår brott borde det vara dödstraff. Undrar då hur många som verkligen skulle hävda att de var psykisk sjuka när de gjorde brottet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Eller att de får avtjäna sitt straff i ett annat EU land så vi slipper betala för dessa typer med våra skattepengar. Sätt de i Estniska eller polska fängelsen, jag lovar att de inte gör om det sedan
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ryskt arbetsläger skulle jag rösta för, ingen jävel som skulle våga på sig att försöka fly då.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den dagen dödsstraff går igenom i Sverige flyttar jag garanterat härifrån, då vill jag inte längre kalla mig svensk.
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
begår samma brott igen då de kommer ut? Ska sanningen fram så finns det självklart massa människor på denna jord som inte förtjänar att leva och det baserar jag inte på en individs åsikt eller dylikt utan på dess handlingar. |
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |