FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag vaknade tidigt idag så jag kikade runt lite och hittade att skv har lanserat en Ny iPhone app, intressant tycker jag och laddade hem den.
Dock Blev jag väldigt förvånad när jag möttes av följande text I appen: Tjänsten är stängd! Tjänsten har öppet alla dagar kl. 07.00-03.00. Öppettider på en iPhone app var nått helt nytt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hela Skatteverkets hemsida har väl öppettider för att göra något? Rätt skrattretande
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Yes, flera av deras tjänster har öppettider. Orsaken är att de vill stänga ner under tiden de kör sina transaktioner. Även banker etc stänger ju ner sina tjänster över natten, när de kör sina transaktioner, så det är inget konstigt.
Det klart att det hade gått att hålla det öppet, men är det värt den extra kostnaden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite dåligt byggd "app", är en webbapplikation i jquerymobile de byggt och bar gjort en iframe i en app som de senare kallar mobilapp.
Säkrare system kanske jag kan hålla med om dock... men inte proffsigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
att en del av innehållet går att använda offline t.ex. många gör ju en app, där dem inkluderar en browser och sedan publicerar den på app store bara för att man inte kan publicera webbapps på app store. men det kanske var fel av mig att säga "tyvärr" ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Fast visst hade det gått att lagrat data offline även i en webbapp? Så egentligen är problemet att de inte utnyttjat tekniken fullt ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Apple ser ju nog hellst att man bygger den som app och inte som webbapp. "Fuskbygge" |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|