Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella Zanox-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-31, 10:56 #10
mojitoo mojitoo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 125
mojitoo mojitoo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 125
Hej, jag har en liten fråga angående egna djuplänkningar hos zanox.

Jag är medlem hos er men har ännu ej sökt om något program, vill inte göra detta innan sidan är lanserad därav ställer jag ett par frågor.

Den första är om det är möjligt att göra djuplänkningar hos er. Jag håller nämligen på att bygga ett system där man kan lägga till djuplänkning till en affiliate. Jag har min egen djuplänkning och om jag är publisher till ett program som jag har en djuplänkning till så ska jag kunna lägga till det.

Exempel:
Hos tradedoubler ser en djuplänk ut på följande sätt:
http://clk.tradedoubler.com/click?p=....dn.se/ekonomi

Vilket gör att jag kan anpassa mitt system att om jag väljer att lägga till en affiliatelänk på min länk så lägger jag bara till http://clk.tradedoubler.com/click?p=...=17878406&url= innan den riktiga länken.

Hoppas att ni förstår vad jag menar.

Fråga två, kan man någonstans se alla program som är anslutna till er?

Jag är som sagt medlem men har inte fyllt i min hemsides adress än eftersom att allt som står på sidan är att den kommer att ha premiär under hösten 2010 och tänkte att man behövde ha en befintlig sida för att bli godkänd eller något liknande, eller kan jag lugnt fylla i min hemsidesadress trots att den bara har en logo och att den kommer snart och få se alla program då?

Tack på förhand.
mojitoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017