FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det kallar jag inte redundans, och blir ändå många timmar avbrott i regel. Ett korrekt uttalande från FSDATA skulle varit att vi är för inkompetenta och har ingen riktigt redundans och att det är orsaken att kunder med egna servrar inte går lösa på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det skulle vara intressant att höra FS-datas kommentar på deras beskrivning:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har haft så mycket strul med dom sedan vi la över vår sajt hos dom så skulle vi få bryta avtalet skulle vi vara väldigt nöjda. Har aldrig haft liknande strul hos andra leverantörer. Det är inte bara driftstoppen.
Dom har iaf optimerat sig bra på ordet nere igen ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
|
Hjälpa dom med rättstavningen
"Tillgång till kraftfulla avbrott, reserverad nertid där anslutningen är icke redundant." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns faktiskt någonting positivt med FS-Data, de kör enbart el från vindkraft. Jag själv får dock alltid lite dåliga vibbar av företag som fortfarande kör iso-teckenkodning och html-koder på sina hemsidor.
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Sedan levererar de värme till hushållen vilket väl då ska tolkas som att de, som tidigare noterats här i tråden, har dörren öppen till serverhallen och får på så sätt värme i hela sitt hus. Eller... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Tummen upp för detta inlägget... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
|
Kolla på AMS snart...
Det kommer säkerligen snart en jobbannons från FS Data om en tekniker som kan BGP ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Medlem
|
Våra tekniker är på plats och arbetet är beräknat att vara klart vid åtta i kväll....
...är tydligen det senaste budet. Jag ringde förresten och undrade varför jag betalar för extratjänsten "Drift av kundserver" när jag är kund och tydligen ingen driftar min server. Fick ett irriterat svar att han inte kunde förklara det just nu, och att jag skulle skicka in ett brev och förklara situationen. Ja, ett BREV! Med frimärke på. Tydligen finns det fortfarande såna. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hm.
Lyckades logga in här, efter att ha hållit mig undan sedan februari 2009. Ser att jag skrivit ett enda meddelande här. Även då gällde det FS Data... Har fortfarande två servrar hos dem. Den ena har funkat typ jämt. Den andra ligger på fel leverantör... Den ska jag göra mig av med. I första hand. Sedan den andra också. FS Data behöver känna av marknadskrafterna tror jag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|