FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Adonis, oj Final release är ju riktigt långt borta.. vi har en "fix list" på säkert 200-300 saker totalt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Domainz.se nu även i bloggform!
Först vill jag börja med en riktigt glad nyhet, jag har tagit in Jimmy Klingwall från Cyberal Media som huvudutvecklare och delägare av Domainz.se. I ett första försök att öka informationsflödet till våra besökare och medlemmar har vi nu valt att integrera en blogg i Domainz.se. Vänligen se oss på Domainz | Blogg Bloggen kommer att innehålla information om hur utveckling och problemlösning går. Och mycket mer. I samband med detta inlägg så släpper vi också en ny version av Domainz.se som nu kallas Beta 0.2. Då detta är den andra releasen av Domainz.se. Vänligen se Domainz | Blogg - Första inlägget Vi hoppas att ni ser fram emot kommande uppdateringar lika mycket som vi gör. Vänligen, Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser ut som att bloggen buggat ur litegranna designmässigt ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
japp, den sprack som en valnöt tydligen, vi jobbar med det nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Puh, Då var det fixat igen!
Domainz | Blogg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Medlem
|
Läste just nyhetsbrevet och gick in för att kika. Det fungerar inte att expandera domäninfon i IE8, utan man måste slå på comp-mode för att det ska fungera. Ni kanske bör lägga in meta-taggen som gör att den läser sidan som IE7 automatiskt så länge?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En bugg: Det går inte att lägga till domän samtidigt som "hämta information" körs på en domän.
Körde camino när jag såg det men det funkar säkert inte på ff då heller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Erik, Det ær inte meningen att du ska kunna lægga till fler føre processen ær færdig. Fe.x lægger du till 10st, så får du vænta tills alla ær inlagda, innan du lægger in fler. Vi kanske borde gøra fæltet grått under tiden, så att det inte blir några missførstånd.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har lagt in IE8 compatibility meta tag nu så nu ska man inte behöva välja det själv.
Ni med IE8 får gärna bekräfta om det fungerar bättre nu, det gäller alltså expandera domänraden i domänlistan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||