FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Syke, jag vet inte om det går, jag ska kolla in på det.
Men som Erik stenman säger så hjälper det inte så mycket, fe.x jag själv har säkert 15-20 holder-ID. Medans dom stora domänhajarna kan säkert ligga på betydligt fler. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
FredrikNas, har du fått PM som jag skicka till dig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vänligen skicka igen MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket bra jobbat!
Inte mycket att klaga på här inte. "Välkommen till Domainz.se vi vill bevaka dina domäner åt dig. Det är helt gratis, så bli medlem redan nu!" tycker du skall länka "bli medlem redan nu!" till registreringssidan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
xcs101:
Jag väntar på offert från en contentwriter från seo-forum, sen ska det bli fason på texterna med ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
.eu domäner funkar inte att lägga till en?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nej det stämmer, ett flertal tld:er är deaktiverade i Whois-förfrågningn än. B.la .eu, och .no säkerligen fler, dom vi tillåter just nu är .se, .com, .net, .org, .nu osv
Vi kommer att enable:a dessa som saknas såfort vi har haft tid att konfigurera hur själv hämtningen av data från whois:en ska gå till för dessa specifika .tld:er. Vi jobbar nu hårt med att färdiga ställa det vi kallar för version 0.1, innan vi kör igång med det som blir nästkommande version. D.vs vi släpper då en liten uppdatering med stöd för fler domäner, en enkel sortering och några små saker till. MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena Fredrik,
Här kommer lite snabba reflektioner. Du har ju fått massvis med feedback från andra, speciellt om funktioner, så detta är mer bara lite småsaker men som kanske fixar flödet lite då det är för mycket fluff och du måste mer rakt på sak - även om andra här kanske tycker det redan är så. :-) 1.Lägg bli medlem infon direkt på hemsidan - som box.net - med en nischad sida så skulle du kunna öka konvertering med 20% bara för detta. 2. Var säker på att du gör loginbiten rätt - dvs med kom ihåg funktion mm. Den bör också finnas direkt på första sidan - vill inte behöva klicka för att logga in. Självklart skall cursorn också blinka i detta fältet så jag slipper dra musen dit och slösa bort ytterligare ett klick. :-) 3. När jag loggar in kommer jag till en liknande sida som hemsidan. Varför inte direkt komma in till mina domäner och tydliga STORA rubriker ovan? 4. När jag klickar på flashen med Jonte och Jimpson så luras jag i att tro jag skall komma någonvart - men står kvar på samma sida? 5. Info knappen längst upp känns överflödig - är man sugen på att veta mer om dig så kan det ligga längst ner i form av "Om oss". Info tror jag är om tjänsten och inte om dig och företaget. 6. Så här bör länkarna längst upp vara: Start - Domäner - Konto - Logga ut Resten lägger du längst ner. Jag kommer direkt in på domäner (du markerar det också) - det är det jag är där för och jag skall inte behöva klicka ytterligare en gång för att nå detta när det är en så nischad sajt. 7. Rubrikerna på domänsidan måste ha alt taggar så jag kan röra musen över dem och förstå vad innebörden är. 8. Gillar att du lagt in pagerank - Om du får in Google och Bing placering också för ett sökord kan många börja använda detta bara för att se hur de ligger till i SEO. Du visar om indexerat eller ej men vilken sida för ett ord är mycket mer värdefullt... Tänk om jag kunde få ett mail om ranking mm varje vecka från dig - hade varit sweet. 9. Kolla så det funkar på bra sätt med å,ä och ö. När jag lade till domänvaruhuset.se så visas bara dom och inte mer av namnet. Den lilla flashen sitter bara där och circulerar och det gröna ok markeringen kommer inte upp. Huvudpunkten i min feedback är att du är väldigt specifk i vad du levererar och du kan göra sajten extremt enkel och rakt på sak. Det är ofta så du får den att bli enkel och kraftfull och man använder dig just för enkelheten. Du kan ju dessutom, när du har trafik, börja uppsälja med domänregistrering mm. Återkommer med mer när du kommit ett steg längre. Finns en hel del monetiseringsbitar som jag gärna diskuterar med dig off line. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|