FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Måste vi ligga med varandra nu? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det var först den 13 augusti 2007, en månad innan den skulle förnyas igen, som jag upptäckte att jag inte hade någon möjlighet att betala. Domänen har aldrig heller varit med på någon reserverat-lista från Nunames. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Pitbull: Om att vara socialt begåvad och ha ett värdefullt kontaktnät ger konkurrensfördelar i branschen så är det väl ändå ganska smart av honom? Citat:
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När cleasm´s topic först kom till wn, så tog jag kontakt med Nunames och fick då uppfattningen av att beslutet var taget av en person..och den personen var inte Per. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Claesm: Var det mycket trafik som kom till din www.*.nu.nu pga typo's? Mycket så som i sammanhanget kunde motivera att de agerat som de gjort?
Thomas: Jag antar att ni i och med www.*.se.nu får en hel del typo trafik, från förvirrade personer som vet varken från eller till? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det handlar mindre om var den passade in "mer "eller "mindre", utan är ett korkat domän som men inte vet hur länge vi äger. Jag såg att min endaste .nu domän har utsprungit, och jag är glad för det. Jag gillar inte att oroa mig över att något "inte passar" och är borta, speciellt om jag bygger upp något. Hade det skrivits med svenska så hade det inte blivit tillkrånglat... .kokosnöt... bara för att det är två cc i namnet.. det är även ett NU:t i namnet. nejp . CC är kassare än NU, NU lägre än en .SE i mina värderingar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Niue kommer från "niu" som faktiskt betyder betyder kokospalm om jag minns rätt. Men nu verkar de faktiskt leta mer efter uran på denna stackars ö. Vem vet, kanske nästa lukrativa business som stjäls från dess invånare? :-/
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|