FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, vad ska man säga, det märks att du inte är moderator längre =)
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja, äntligen kan jag berätta sanningen utan att skräda orden! Success.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad Dan.
Detta ser ut som en stenhäll eller klippa, eller menar du det som vi ser i bakgrunden av bilden. "Ön" så att säga. Du och peter borde gå ihop och starta erat pyramidschema, eran manipulativa retorik och rävspel, tycker jag är förkastligt speciellt i dagens Sverige där unga springer o lever utan förebilder. Då håller ni er till eran manipulativa fasad och retorik. jag hoppas ni är lyckliga, men ni gör då fan inget värdigt jobb i ett samhällsperspektiv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Bilden är manipulativ för er som inte vet det redan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Medlem
|
![]() Nu för att inte Dan ska påpeka något så föreställ er istället att Bilden saknar bebyggelser. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men jisses, kan inte ni börja maila varandra istället om ni nu har så mycket att berätta för varandra som inte har med tråden att göra?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag ser inte varför andra inte vill förmedla bloggar, forum och därmed utvecklade sajter i verksamhet när det finns tillräckligt med pengar så det räcker och blir över till alla. Dessutom krävs det kompetens och vilja, så det är ren lögn att förmedla att pengarna finns att tjäna i endast domän namnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Maxjohan du kan ta och börja med att tagga ner ett par steg och lyssna på folk, domännamn existerar och köps och säljs det är bara att acceptera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag menar inte heller att dating.com är mindre värdefull än findalove2day.com men vad jag menar och jag tror andra ser det är att det är en fördel att om vi börjar sluta fixera på endast domäner och mera på uppbyggande av domäner med sajter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Maxjohan: Varför stör du dig så på att folk köper domäner? Du har ju hittat gräddfilen om du kan göra samma tjänst med en kass domän så varför bry dig? Du borde vara glad att du har mer pengar kvar i fickan.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|