FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Så erat recept för att undvika att detta händer igen är att förlita er på ytterligare en utomstående part snarare än att skaffa er informationen/kompetensen själva...sorry your honor, i withdraw the question...(den är alltså att betrakta som retorisk)
vi får hoppas att stödet för mail med åäö är bättre hos Binero. /best wishes... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag behöver inte läsa igen, det hela är väldigt enkelt.
Den största skillnaden mellan ts och Surftown i det här fallet är att Surftown har insett att man gjort fel och följaktligen kan dra lärdom av det (och det är någonstans en milsvid skillnad på att göra fel, eller brista i rutiner, och att som ts säger medvetet försöka lura kunder och att vara ett bluffföretag) Hade jag köpt aktuell sida, eller en video, eller en bil, eller vad det nu kan vara, så tar jag självklart reda på från säljaren vad som är grundförutsättningarna för att få den/det att fungera, oavsett om det är bakomliggande serverteknik, ska det vara beta eller vhs band, ska jag tanka etanol eller diesel. Om säljaren inte kan tillhandahålla den informationen så skulle vara väldigt tveksam till ett köp, eftersom det kan vara en förutsättning för att det jag köpt ska fungera. Då kan man fråga någon annan, i det här fallet har det gjorts på ett sätt som inneburit problem för ts. Citat:
Om jag kör Beta band i min VHS, eller tankar etanol i min dieselbil, så kan jag ju självklart bli arg på Sony som tillverkat videon, eller i macken där dom sa att det skulle vara etanol, men istället för att lägga den tiden, och den energin, på att vara arg och skylla på någon annan, varför inte informera sig själv och ta eget ansvar ?...men det är ju bara jag... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sluta flamea Gummianka annars tar jag bort dina inlägg. Det är uppenbart vad du sysslar med. Ingen vettig person skulle argumentera så som du gör om det inte är för att flamea folk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
flamea ? med facit i hand, vad hade varit det enklaste sättet att undvika det här ? är det någon som säger emot mig om jag påstår att det hade varit att ta reda på nödvändig information från säljaren av sidan ?
Sen är ju du moderator så det är ju din rätt att göra det om du anser så, sen kan det väl iofs vara en viss skillnad på att "inte tycka som du" och "ingen vettig människa tycker så..." och människor får gärna tycka att jag har fel, men i just det här fallet har det bara uttryckts av dig och berörda parter, vilket väl är naturligt. (edit: jag hoppas verkligen att du har fel, på ett forum där en övervägande del på något sätt sysslar med företagsamhet hoppas jag att det är fler som inser att det bästa tillfället att hantera problem är INNAN dom dyker upp....när byggde Noah arken....före det började regna...) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag orkar inte ge mig in och argumentera om hur det inte är Robertsson och Lindbergs fel att de köpt en sida med en fil med åäö i sig och sedan blivit rumpknullade av Surftown.
Jag orkar inte. Sorry. Jag tycker det är så uppenbart tyvärr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tror ändå det mesta som behöver sägas har blivit sagt nu. Vi stänger tråden om Gabor eller Robertsson absolut måste tillägga något kan ni skicka PM och be om att få göra det.
Tråden stängs.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag är otroligt ledsen ifall min attityd har uppfattats som annorlunda, och ber om ursäkt om så är fallet. Men det var verkligen inte min mening. Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|