FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Haha... klockrent
![]() Byt webbhotell NU |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oavsett så har dom ju raderat meddelande. Det är möjligt att dom har läst det, men varför slänga det, ska dom inte svara på det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ja, idag har Loopias mejl varit helt nere. På webbmejlen hänvisar de till att använda pop3, men jag får ingen kontakt den vägen heller.
Sände mejl till Loopia imorse om problemen, men någon respons har jag inte fått. Är grymt irriterad, det är 4-e veckan mejlen strular hos dem nu! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet inget om Binero men snabba på rolig reklam är dem iaf...
Loopia fortsätter ljuga sina kunder rakt upp i ansiktet! Uppdatering 2008-08-28 16:00 Vi har under förmiddagen haft avbrott i vår e-posttjänst. Det har också gällt IMAP / POP3. Vi beklagar det. Det ska nu vara åtgärdat men leveransen av e-post kan på grund av detta bli försenad under eftermiddagen. Enligt våra kontroller har det dock inte försvunnit någon e-post. Hi. This is the qmail-send program at s42.loopia.se. I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. Permanent error in automatic homedir creation. (#5.3.0) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta är ju kalas....
Först stod jag ut 2x2 veckors nertid hos Proinet p.g.a. deras webbservrar hackades.. .. Efter andra hacket bytte jag till..... tadadum... Loopia och vad händer.... Suck! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Medlem
|
Idag har jag inte fått ett enda mail sen kl 13... Here we go again!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
petlof: Byt för guds skull inte till Binero, jag vill gärna att mina sidor stannar uppe.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|