FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Återigen så krånglar Loopias webmail. Loopia suger verkligen nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ny uppdaterad status hos loopia.....
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Medlem
|
japp,då var det dags igen.
Mina mail kommer med 2 timmars fördröjning. Eller man kanske ska vara glad att det åtminstone fungerar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
2 timmar fördröjning och upptill 24 timmars fördröjning kan vara normalt om Loopia kör med greylistning och den skickande emailservern är felkonfigurerad (vet inte dock om Loopia kör med greylistning ).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
Nykomling
|
Haha... Loopia börjar bli riktigt komiska... Det här företaget kommer aldrig lyckas få en seriös stämpel igen. Konstigt att det kan gå så snabbt utför för något som var så stabilt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det någon här som bestämt sig för att flytta från Loopia eller som rekommenderat sina klienter att byta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
||||
Medlem
|
Verkar gå trögt för Loopia.. min mail fungerar iof om än väldigt segt, har inte fått svar på mailet till supporten heller som skickades för ett dygn sedan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skall flytta de mesta av mina kritiska siter. Ljuger om jag säger att det bara beror på epostproblemet men det var en avgörande faktor. Under året har jag haft oräkneligt många problem med Loopia så nu får det räcka, snålheten har definitivt bedragit visheten.
Men det känns väldigt nervöst ändå, jag vill inte ha många minuters nertid om jag flyttar och vem vet när registry@loopia får ändan ur vagnen. Det går ju inte ens att ringa till dem, bara maila. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inte nog med det ... 102 av de 188 aktiverings mailen som jag fick från Blip/Blipville är skickade från Loopias IP. Loopia lägger detta på Blip/Blipville. Kruxet är om dessa 102 aktiveringsmail hade skickats via Blip/Blipville så hade det stått Basefarm och inte Loppia.
Blip/Blipville loggar nämligen inte IP på dem som reggar ett konto hos dem har jag fått kännedom om. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|