FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man ska kommentera BB i ett vidare perspektiv, och inte bara den aktuella händelsen, oavsett vad den består i, så finner jag det fascinerande att hon med den statistiken som hon visar har så extremt dålig kommunikation med sina läsare, och det är väl inte så himla konstigt att när man tjänar pengar på "se mig, här är jag, så här gör jag..." att man kan spekulera i att det här är något som helt eller delvis är uppdiktat...
edit: är det en slump att BB (blondinbella) och BB (BigBrother) som båda är något slags virtuell verklighet....ja... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sluta autosvar, att skylla på resebyrån är bara patetiskt. Om BB var intresserad så skulle hon kunnat fråga personalen på plats hur det är på klubbarna, så hade dom svarat med sin kunskap och erfarenhet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fascinerande vad mycket det finns att skriva om den här lilla tjejen från Stockholm tydligen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
För övrigt är det två personer bakom henne och det är hennes far samt snubben från glife. Hon har jobbat sig upp till den nivå hon är på idag, en samarbetspartner hittade henne och hon kunde helt plötsligt expandera om man säger så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Medlem
|
haha, jag kanske lever i en annan värld, men bloggar är inte min grej så var tvungen att kolla med min vän google vem hon var, vad har detta med wn att göra? Visst, ligger off topic, men väldigt off, men det är min åsikt som någon annan kanske håller med om
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Blondinbella är en av Sveriges absolut mest kända och omtalade bloggare, vars webbplats omsätter ett par (visst var det någonstans där det låg?) miljoner per år. Hon syns och hörs i media nästan dagligen under vissa perioder. Men nu har det varit ganska tyst i några månader vad jag vet, men nu är vi väl igång igen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|