WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Blondinbella utsatt för övergrepp (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=30665)

Samben 2008-07-21 12:17

Nyhet:
Natten till igår rapporterade Isabella Löwengrip mer känd som blondinbella att hon åker hem en vecka tidigare än planerat från Italien. Detta efter att hon varit på en nattklubb och utsatts för övergrepp. Vad för övergrepp är fortfarande okänt.

“Jag mår inte speciellt bra efter övergreppet, därför bokade mina föräldrar en resa hem imorgon. Jag har gråtit länge, känt skam, äcklad men nu är jag mest arg. Fast samtidigt undrar jag varför det skulle hända mig”, skriver hon på sin blogg.

Diskussion
Så, vad säger ni kära WNare... Sant eller ett PR-trick?

patrikweb 2008-07-21 12:31

Vem fan bryr sig?

Westman 2008-07-21 12:32

Tja, något har säkert hänt men om det objektivt sett är ett övergrepp kan jag inte uttala mig om. Utifrån det jag har läst om henne och vad hon svarat i intervjuer så verkar hon vara ett typexempel på dum blondin utan självinsikt och distans. Sånt kan leda till diverse otrevliga situationer på ställen där alkoholintag förekommer. Oftast med en motpart som är nästan lika korkad...

Spindel 2008-07-21 12:33

Citat:

Originally posted by patrikweb@Jul 21 2008, 11:31
Vem fan bryr sig?

Precis. Hon är ju inte den första som har åkat ut för "övergrepp" (vad det nu menas med det - våldtäkt?) men alla grinar inte ut med det i en blogg eller i media.

Spindel 2008-07-21 12:35

Citat:

Originally posted by Westman@Jul 21 2008, 11:32
Tja, något har säkert hänt men om det objektivt sett är ett övergrepp kan jag inte uttala mig om. Utifrån det jag har läst om henne och vad hon svarat i intervjuer så verkar hon vara ett typexempel på dum blondin utan självinsikt och distans. Sånt kan leda till diverse otrevliga situationer på ställen där alkoholintag förekommer. Oftast med en motpart som är nästan lika korkad...

Som en korkad feminst hade sagt det:

"Vi ska väl kunna gå nakna på krogen bland fulla grabbar utan att bli taffsade?"

Viktor 2008-07-21 12:36

.

Oskar Lindgren 2008-07-21 12:38

WN <3

Johan H 2008-07-21 12:40

1. Hon är 17 år
2. Hon åkte utomlands
3. Hon gick ut på en klubb
4. Hon drack alkohol


Det är aldrig tjejens fel såklart. Men för guds skull, tro inte att något annat land utanför skandinavien (- finland) är lika säkert som Sverige. Speciellt inte italien, grekland, spanien, turkiet eller bulgarien som är populära resemål.

elitasson 2008-07-21 12:44

Lite fel forum att börja skapa en diskussion kring en över-hajpad tonåringsflicka som blivit miljonär på internet.

digiArt 2008-07-21 12:45

Oavsett om det är PR-trick eller inte, även om inte alla grinar i media, så är det åt h*vete.

Tjejer SKA kunna gå på krogen utan att bli tafsade på, oavsett hur mkt eller lite kläder de har på sig, eller hur kända eller okända de än är. Ni som inte hajar det bör ta er en funderare till.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson