FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Annars kanske någon köper WN för 1,8milj och sen blockar dig! Vem Vet? ![]() Senast redigerad av qson den 2009-12-07 klockan 23:13 Anledning: Felsyftning, och fel på smajlisarna... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpt så många fastigheter som möjligt i USA/Spanien.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag skulle anlita Conny som personlig rådgivare. Han verkar vara påläst... Jag skulle inte mäkta med att hantera så mycket pengar. Det skulle ta för mycket kraft, tid och energi från det jag egentligen tycker är roligt, och det är att arbeta.
Jag skulle snacka projekt i förtroende med Conny... och han skulle titta skeptiskt på mig och säga att om det funkar skulle han få väldigt mycket mer pengar att förvalta... Keep the dream alive! :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-08 klockan 00:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo? DU sa att det är bättre än att starta en ny tråd.
Eftersom allting redan skrivits minst en gång här så varför inte väcka alla gamla trådar till liv? Citat:
![]() Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-08 klockan 00:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag skrev att det är bättre att använda en gammal tråd men inte "skriva en bot som skriver 'bump' i sista tråden på alla forumen". Detta förutsatt att innehållet fortfarande är relevant. Det underlättar för alla som söker information att den finns i en eller ett par trådar istället för tio eller tjugo. Det finns trots allt ett stort antal personer som faktiskt behärskar sökningen men, visst, fler skulle inte skada ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-08 klockan 00:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Nykomling
|
1. Jag hade gått ut i aftonbladet och berättat om min vinst.
2. Spenderat pengarna helt hejdlöst. 3. Gråtit ut i aftonbladet över hur pengarna förstört mitt liv och hur utblottad jag är nu. 4. Gått på kändisfester med robinssongänget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |