FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag får be om ursäkt att jag inte skrev igår kom hem så pass sent att banken var stängd, men får tyvär göra det idag...
domänet som jag skulle välja och regga var upptaget så tyvär så får jag ändra senaste datumen tills på fredag istället... jag skall titta på andra förslag nu som är postade |
||
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Nykomling
|
domänet och namnet är nu valt: csslovers.com blev domänet och vinnare är: moriax. Jag måste be vinnaren pm:a mig med uppgifterna till hanns konto och bank så att jag kan sätta in pengarna på ditt konta
|
||
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tips: Om du hinner så redigera bort det valda domännamnet och skriv det här när det verkligen är ditt.. (markeras som ledigt just nu).
Har hänt förut här på WN att domännamn blivit "knyckta".. |
||
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Nykomling
|
HenrikAI: tyvär kan jag inte redigera inlägget vilket är konstigt, att domän som skrivs här inne registreras av andvändare och andra folk är vanligt vilket jag eller nog han som igentligen skulle vinna inte hadde räknat men tyvär är det så på fler sidor då typ som aspsidan.se är en av...
vinnaren har iallafal fått ett pm ifrån mig, hoppas nu bara att han är online så han ser det, jag utannonserar också att tävlingen är avgjord och går ej att skickas in mer, sedan att folk kan vara så patetiska att klaga när dom inte vet vad som har hänt så tycker jag det är patetiskt med, men inget nytt heller här ifrån wn då samt på aspsidan... |
||
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fattar inte att folk aldrig lär sig att regga först och snacka sen. Domänen fortfarande ledig..
|
||
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
jag har kollat upp domänen som jag skulle ha alla reggade den jag har reggat är reggad av MIG gjorde det för 1 minut sedan ungefär |
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
MVH Mikael Robertsson.
![]() |
#68 | ||
|
|||
Nykomling
|
du kan inte äga den då jag gör det redan...
hahahahhaha jag skall göra en email.. vänta och se.. ni kan nå mig på: [email protected] om max 5min vinnaren kan också kontakta mig där |
||
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Mr kommer endast att få ett mail att en annan har reggat den och får välja en ny... |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|