FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Gå in på www.whatismyip.com och kolla vilken IP-adress den skriver att du har. Det är den IP-adressen du har ut mot internet. Många har en IP-adress internt i nätverket som kanske en router delar ut och man har alltid en ut mot internet, vilket är en IP-adress vi på internet ser att du har. |
||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oj, vad skall man till dokusåpor till när denna tråd finns?
Så nu är frågan, vem skall röstas ut i veckofinalen, det är ju bara 2 dagar kvar i denna veckan! ;) |
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som Decibel skrev. Priceless...
Kan se dig i Visa reklamen... ![]() Att man bytar dator för att skriva ett nytt inlägg går att göra. Men du skall nog se till att ha en annan uppkoppling på datorn med först. |
||
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Medlem
|
Det här verkar ovanligt omoget. Och för att kommentera det hela lite; säljmailet är, enligt mig, långt ifrån bra. Skulle aldrig nappa på något sådant.
Koncentrera er på ert jobb istället för att sitta är som ett gäng jubelidioter som bara gör det värre för er själv. Ni skämmer bara ut er genom sånt här. |
|||
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Medlem
|
Bomber och granater!
Ett säljmail är väl bara dåligt om det inte säljer? :) |
||
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nja visst kanske det säljer, men hur skulle försäljningen vara om man stavade rätt och inte snackade skit om konkurrenter?
|
|||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Administratör
|
Undra om vi inte skall anse detta utagerat nu.
Thomas
![]() |
#60 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag fick intrycket av att säljbrevet var översatt från ett annat språk. Stavfelen var lite väl kanske för min smak (nu är jag ingen mästare på detta område själv). Att optimera en sida handlar ju mycket om att skriva om texter, och man kan ju inte ha felstavad text på sin hemsida. Peters stavfel skulle få mig att rygga lite.
I övrigt så har jag fått intrycket av att ni är seriösa, och det över flertalet av följda trådar här på forumet. Niclas |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|