FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
IP'n är väldigt likt, eller rättare sagt identisk. Thomas
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok Thomas, i så fall tar jag tillbaka allt i väntan på ett svar från Altus :)
|
||
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
_________________ http://www.webmasternetwork.se/217.208.44.202.txt Loggen ni ser täcker gällande dagar aktiviter på WN-server från IP 217.208.44.202. IP'n i fråga är status ALLOCATED PA Det innebär: This address space has been allocated to an LIR and no assignments or sub-allocations made from it are portable. Assignments and sub-allocations cannot be kept when moving to another provider. _________________ Iom att jag blir anklagar för förtal via PM publiserar jag IP'n och loggar som bevis, upp till var och en att läsa loggen, samt där av dra egna slutsatser. Thomas
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan tyvärr inte ge mer information just nu utan att tala med en tekniker imorgon. Den ip-adressen jag har stämmer dock inte överrens med den som skrivits ut här iaf.
|
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som jag skrivit, jag har tyvärr inte riktigt den kunskapen som krävs för att kunna kolla vem detta är till 100% men när jag kollar min ip nu så är den inte alls lika med ovanstående, men men jag kanske kan få fatt i den som skrivit inlägget istället.
Problemet som uppstår nu är att fler och fler personer på seo-företag och liknande inte vågar kommentera någonting här. Som ni säkert förstår så är det ju väldigt svårt att få någon upprättelse efter kritiska inlägg. Jag skrev i början av mitt inlägg att jag själv dragit mig för detta under en längre tid, innan jag bestämde mig för att agera. |
||
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
I loggen lagras en POST som redirectas till denna tråd från IP 217.208.44.202 kl 23:58:17 217.208.44.202 - - [12/May/2005:23:58:17 +0200] "POST /f11t7877st30_hl.html HTTP/1.1" 302 5 "http://www.webmasternetwork.se/f11t7877st30_hl.html" "Mozilla/4. 0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)" Du postar enligt denna tråd samma minut och det är minuter mellan inläggen postade före eller efter. Du kan snacka med din tekniker men vad skall han säga, jag vill inte vara elak men i detta fallet var det du som började publicera fakta, då gör jag det med! Thomas
![]() |
#38 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Nykomling
|
Återigen mkt tråkigt att diskussionen fullständigt spårar ur pga inlägg utan relevans. Jag påtalar tydligt att det inte är jag eller någon annan av oss på altus som skrivit inlägget!
Tror du verkligen att jag är så korkad att jag skulle använda samma dator? Väldigt tråkigt att diskussionen tar denna vändingen och att vi återigen är fall för smutskastning. Detta gör det väldigt svårt att fortsätta diskussionen. |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
"BigBrother" på WN?
Nja, bra att ha det uträtt, dock borde man aktivera tråden. Altus har visat sin rätta sida. Racka ner på en konkurent på ett öppet forum? Nja, inte så trevligt det och inte speciellt smart. Tack Thomas för att du tog dig tid för detta. Tror att många misstänkte detta från början. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|