FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tolkar "bäst" som "det jag är mest nöjd med", dvs inget med värde att göra:
bug.se och självklart ordleken i namnet på min enmansfirma: cellfish.se |
||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jadu. Jag äger ju bara en så hockeydirekt.se :P
|
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har inga bra domäner. De flesta bra domäner ligger på och ruttnar bort i händerna hos domänhandlare som inte har vett / kunskap / skillz att göra något vettigt av dem utan köper dem bara för att stoppa i sin "domänportfolio" och kunna skryta om dem i trådar som den här.
Låter jag bitter? Javisst, men det är tröttsamt när man har ett nytt projekt på gång, som tex Alpinresor (hyfsad domän trots allt), men jag hade gärna lagt vantarna på tex skidresor.se eller liknande. Aldrig i livet att jag skulle köpa en domän av nån människa som köper och säljer domäner utan att ens ha en tanke på att göra nåt med dem. Det är som att handla med luft. Då använder jag hellre Skidresor123.se än att göda dem. |
||
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
det förvånar mig att så otroligt många bra sexdomäner är lediga :S
|
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
//N!cklas |
||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
|
6y.se är rätt skoj... och anonymous.dk
|
|||
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
|
pussyjammer.com
cumtester.com Dessa ligger och ruttnar i min domänportfolio och plockas fram i tillfällen som dessa; för att skryta. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
liksom robert, bara för att skryta, givetvis.. vill man nå mig på jobbet är det ju goran at regeringen dot se som gäller |
|||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Följande domäner är jag rätt nöjd med, med tanke på att jag kommer kunna använda dom till mina uppkommande projekt och att dom låter rätt bra.
NiceBuy.se - NiceBuy.nu JointVenture.nu BadBoy.se |
|||
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Nykomling
|
Orka.se är jag ganska nöjd med =)
|
||