FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
poker.com/se
|
|||
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vet inte riktigt.
Har lite låndomäner som bankla nen.se och bola nen.se + idn-varianterna. Sen har jag även dessa som toppar serpen: Tele -fonbetal- ning.com S-msbetal -ning.com Men givetvis tycker jag bäst om de domäner som jag använder för olika projekt. |
||
![]() |
![]() |
#113 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En och annan domän men jag önskar jag hade gjort ngt med dom med.
|
||
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Några jag är nöjd med:
kalas.se maskerad.se dop.se dopet.se ont.se tomten.se glas.nu mejl.nu minne.nu Senast redigerad av OnlyMe den 2011-03-04 klockan 01:02 |
||
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
i detta fallet är den värd mer än någon av de andra LLL.com, men det beror helt på vilka bokstäver det är. finns flera lll's som är värda mer än ll.net och vice versa.
|
||
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men som du säger, de är ju värda mer om det är bolagsakronym/ord... |
||
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Om man inte är "torsk på Thailand" är mina domäner föga imponerande, men den som genererar mest besökare och inkomster är i varje fall kohsamui . org
![]() |
#119 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har inga jättebra domäner..
Men har skaffat en del "slask" domäner under åren , typ linux.se zxcv.nu m16.se ( Det ultimata vapnet emot kommunismen :-) ) / Metrisgänga 16.. Domäner som jag ångrade att jag sålde var ssh.se , dock såldes den till ett sjukhus det får ses som något positivt. Stor domän portfölj kostar en massa pengar att underhålla.. Senast redigerad av klein den 2011-03-04 klockan 08:02 |
||
![]() |
![]() |
#120 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
Stängt ämne |
|