FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
För mig var det här en mycket positiv nyhet. För min del så kan det inte bli sämre än det varit hos JX Hosting (jag har ju inte ens haft tillgång till mitt konto där). |
|||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon mer som har haft problem med sidor som är nere?
En av mina sidor hos JX (Linux) har varit nere sen i onsdags/torsdags. Märkligt eftersom en annan är uppe. Och inte ens kontrollpanalen fungerar. Lite panik eftersom ingen annan verkar ha kommenterat det på WN. Och nertiden är trots allt ganska lång. Någon här med samma problem? |
||
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
#54 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag kan inte påstå att jag är odelat positiv att "hänga ut" småföretagare på nätet, men nu tycker jag företaget har haft så lång tid på sig utan att något hänt. Dessutom är beloppet inte helt oväsentligt. Jag har köpt domännamn av JX.se och dennes represtentant här på forumet, för drygt 10,000 kronor. Flera månader har gått utan att de kommit mig tillhanda. Bara en massa bortförklaringar. Jag skrev om för några veckor sedan. Tråden raderades! Bla polisanmälan väntar om vi inte får pengarna tillbaka.
![]() |
#55 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Uppdatering:
Det verkar nu som pengarna skall betalas tillbaka. Heder i så fall! Tydligen ligger problemet med domänerna i att jag är utlandssvensk. Märkligt, men i så fall är det inte JX fel, även om jag gärna hade mottagit något mail till om saken ;-). Är detta hela förklaringen och pengarna betalas tillbaka, så måste jag säga att jag är helnöjd och saken är ur världen.
![]() |
#57 | |||
|
||||
|
Citat:
Skicka PM om du vill ha förklaring, det ska absolut inte tas i denna tråd o förstöra den ännu mer. Eller varför inte, starta en ny tråd i passande forumdel så får du de svar du undrar över. (Ang. modereringen) |
|||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
|
Citat:
Har du åsikter om modereringen, klicka på anmäl detta inlägg så slipper vi sådant yada-yada i tråden. Vill du diskutera moderering, skapa ytterst gärna en tråd i t.ex. Allmänt eller off-topic där du kan ventilera dina synpunkter på moderering. Se, nu har vi förvanskat 5-6 inlägg till med yada-yada, det räcker nu. |
|||
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
Jag kan förstå Nicklas irritation som får sitt inlägg raderat, samtidigt som jag kan förstå Håkan som hela tiden får inta försvarställning. Lördag kväll och ett par groggar kanske gör att jag poppar upp med en del yada-yada men låt oss vara vänner i stället... Love peace and understanding. :blink: Kanske kommer på andra onda tankar och raderar hela WN när jag kommer hem inatt... ![]() Näe, jag skall nog hålla mig borta från WN inatt. // Mats |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|