FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Allt jag begär är svar på mina mail och tillgång till mina filer så att jag kan flytta. Det är knappast för mycket begärt. Som tur är så är det bara småsidor som jag hostar på JX. Det förändrar dock inte saken. |
|||
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Premiumbehandling för mig är en prompt med root och ssh-anslutning till servern. Sen vill jag helst att klåfingriga hostingoperatörer ger fan i mina grejer
![]() |
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag fick svar rätt omgående från JX. Vi hade ett testkonto där av någon anledning. Trots att det var en uppsägning var de mycket tillmötesgående och trevliga. Det gick mycket smidigare än väntat.
Om sen mitt mail var undantaget som bekräftar regeln vet jag givetvis inte.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har aldrig haft några problem med JX, har alltid svarat på tele och mail, t.o.m. när Håkan mumsat pizza på Texas (sundsvall)
![]() Det enda som strulat lite var väl flytten till TBA, då mina sidor låg nere i > 6 dagar vilket resulterade i en del mindre glada samtal från mina kunder. Visst, flytten gjorde mig inte så mkt, lite tråkigt att jag inte fick nån info om den bara =/ Men men, tummen upp iaf ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Förmodligen svarar de väl på mail om felet är lätt åtgärdat. I annat fall är det enklare att radera mailet. Eller så är det som andra har sagt tidigare i denna tråd och att support bara ges om det anses lönsamt för JX. Om Decibel menar att så inte är fallet, så får han gärna bemöta min kritik och även ge svar på varför många mail aldrig besvaras.
Till er som försvarar JX, så kan jag säga att jag också gjorde det i ett antal trådar för lite knappt ett år sedan. Det ångrar jag bittert nu. Känns inte kul att ha rekommenderat JX till andra som nu också får genomlida denna dåliga behandling. Observera att det inte är support i egentlig mening som jag är ute efter. Jag vill bara kunna komma åt min kontrollpanel så att jag kan få tillgång till mina filer. Det borde vara en självklarhet och inte ett krävande supportärende. |
|||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Fick byta leverantör för att de inte kunde installera SSL-certifikat på flera veckor och fixa andra diverse småfel med kontrollpanelen. |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej
Information om Infracom abs förvärv av JX Linux Webbhotellkunder finns i bifogat PDF dokument. - Vi hälsar er välkommen som kund hos Infracom AB Med Vänliga hälsningar |
||
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Banned
|
Att JX säljer kunder bevisar ännu en gång att dom tänker med plånboken istället för hjärnan....
|
||
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Alltså.. det handlar ju om att InfraCom har köpt upp deras kunder. Så det är dem ni ska kontakta om ni behöver support antar jag?
Det skulle ni nog förstått om ni skulle ha läst PDF-dokumentet kunderna fick per mail. Annars har ju JX nu premium hosting, som är mycket bättre med 24/7 telefonsupport. Jag är iallafall personligen nöjd med JX. mvh |
|||
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|