FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
nej.. men kastrering hjälper alltså troligen inte mot våldtäkt.. något som minskar mängden testesteron eller nåt skulle nog hjälpa mer
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Många skulle nog dessutom akta sig för att ge sig på någon om de visste att de riskerade att bli kemiskt omgjord till eunuck. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara för att mannen inte kan få upp kuken betyder det ju inte att en våldtäkt inte kan genomföras. Om jag inte missminner mig så är det en stor del av fallen som kuken inte används över huvud taget.
En pedofil som inte våldfört sig mot ett barn är som en mördare som aldrig dödat någon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Och det är också det jag menar med "vanliga" och andra. Naturligtvis är allting väldigt otrevligt, men att systematiskt smyga i buskar på natten, vara maskerad och överfalla okända kvinnor och ha sönder underlivet på dem med ett tillhygge tycker jag skiljer sig från att ha utnyttjat någon som däckat sexuellt på en fest. Alltså - själva motivet och felet i huvudet på våldtäktsmannen skiljer sig. Därmed inte sagt att jag tycker att det är ok!!!! Därmed ej heller sagt att det är min åsikt att alla som har sexuella avvikelser ska kastreras! Det var verkligen inte det jag menade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
10000+ sexualbrott anmäldes 2003, 2200+ väldtäkter. Kunde man förebygga så att hälften inte inträffade så vore det helt fantastiskt. Att man inte kan förhindra alla är inget konstigt och heller inte målet, de flesta har ju lås hemma men det kan ju bli inbrott ändå. Vitsen är att försvåra, att helt förhindra är inte möjligt med rimliga medel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sen skulle nog inte jag välja att lägge en "this domain is hosted by" på en sådan domän, men det är helt upp till Surftown.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men det är nog mest i säkerhetssyfte för mig personligen och mina andra kunder. Nåja, skitsamma. Jag tror vi alla iafl. kan hålla med om att oavsett vad man kallar ett dåd så är straffen på tok för löjliga här i sverige. När man fifflar med skatten så får man värre straff än när man knivhugger ihoäl ett barn med 13 hugg. Livstid ska vara livstid. Dödsstraff? Nej! Nog för att jag personligen skulle vilja ha ihjäl den som gjorde illa mina nära och kära, men det är väl därför alla inte har "operator status" IRL ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan uppe.. dom har pekat om sina domäner och kör nu på prq.se istället
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Nykomling
|
Återstår att se om våran favoritåklagare värnar om utsatta barn på samma sätt som han värnar om dom stackars storföretagen i väst...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|