FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då var det dags att fatta beslut, DN idag:
"- Jag har inte fått några indikationer på att någon kund har publicerat materialet, säger Sam Nurmi." "- Vi har inte tagit ställning, men det kan hända att vi agerat likadant, säger Sam Nurmi på Loopia." http://www.spectator.se/stambord/?p=1100
![]() |
#52 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
De kör iaf. deras tillfälliga sajt sverigedem...net Passande eftersom de är nästan omöjliga att komma i kontakt med ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ska vissa muslimer nu få sätta sig emot yttrandefriheten bara för att man skämtar om deras profet? Jag tycker att det är rent åt helsike att dom överhuvudtaget kan göra så här, och att svenska webbhotell blir tvugna att stänga ner sidor bara för att muslimerna blir ledsna i ögat av de bilder som finns på sidan och om dom inte får som dom vill så kommer dom bomba oss och alla andra nordiska länder. Snart ringer väl SÄPO upp QU (Visst är det väl dom som sköter om WN?) och ber dom ta bort den här och alla andra trådar som man överhuvudtaget disskuterat karikatyr-frågan i.
Rätta mig om jag har fel. |
|||
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
EDIT: Gärna också någon notis om orsaken till att tråden raderas. |
|||
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Känns som det är bättre om någon startar en tråd om Muhammed-nidbilderna istället. Just nu blir det ju tyvärr lite OffTopic.
|
|||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det har du rätt i Spindel.
|
|||
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sidan som publicerat bild på profeten, och som ligger hos Loopia: http://www.spectator.se/stambord/?p=1100 Är indikationen tydlig nog? ![]()
![]() |
#58 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
SÄPO och UD kommer få en jobbig helg
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mmmm.... Ligger i farans riktning....
![]() |
#60 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
En sak blir totalt löjlig i denna diskussion. Det är försökern att bestämma vad som är kränkande eller inte. Endast den som blir utsatt kan bestämma om det är kränkande eller inte och inte den som utsätter någon för något. Med ovanstående menar jag inte att sändaren måste ta hänsyn till hur mottagaren kommer att ta emot det sända, men sändaren måste kunna be om ursäkt om mottagaren blir sårad. Att be om ursäkt att långt mycket mer heder än att t.ex. gömma sig bakom en rätt till yttrandefrihet. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|