FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag föreslår någon form av Androidlur. Då kan du ha diverse olika program upp direkt på "skrivbordet" och slipper klicka sig in i en app. Jag bytte själv från en iPhone till en HTC Desire som kör Android och ångrar mig inte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur är inbyggda tbordet i andriod? kände på en lite i helgen, nexus s känns lite siså att skriva på faktiskt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Precis. Har använt en rad olika tangentbord tills jag hittat fram till ett som passar mig. Dock är den enda saken jag saknar - sett från min HTC Desire - precisionen vid tangenbordstryckningar som iPhonen har.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
desire z finns ju med fysiskt tangentbord för den som vill ha en sån. har själv en desire och den är jag sjukt nöjd med, iofs första smartphonen för min del och har inte mycket erfarenhet av iphone så kan inte uttala mig huruvida vilken som är bäst
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kanske behöver skriva en del på olika aktieforum. Om jag förstår rätt så är det såhär.
För att kolla aktiekurser så är android bättre. För att skriva så är iPhone bättre. Då jag kommer göra både och kanske jag ska kolla på vilket som är mest prisvärt. Apple har ju överpris på alla deras produkter. Jag tänkte på zte lurarna som bara ligger på 1-2.5k. De verkar rätt bra. Vad tycker ni? Senast redigerad av Lancelot den 2011-03-21 klockan 01:39 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag köper nog en zte mobil tills iphone 5 kommer ut. Tack för råden!
Edit: Vilken zte lur tror ni kommer passa mig bra som håller på med aktier? Det är faktiskt enda anledningen till att jag behöver en ny lur så ni kan utgå ifrån det. Edit: Än så länge funderar jag på den här: http://www.elgiganten.se/product/mob...LADE/zte-blade Den får inte vara för dyr då jag egentligen endast kommer använda den i några månader Senast redigerad av Lancelot den 2011-03-23 klockan 13:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kommer ändå använda mobilen i 4månader så jag vill ju inte köpa en skitlur.
Var och tittade på htc wildfire och den verkar helt okej och billig då den ligger på cirka 1550:- här i skottland. Samtidigt vill jag ju ändå ha en komplett lur så jag vet inte... Någon som kollar aktier eller gör något liknande på mobilen? Vad har ni för lur? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|