FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
håller med föregående talare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Senast var fotbollsspelaren Christians Wilhelmssons flickvän. "Oksana avslöjar hur hon tvingas bära abaya och inte får köra bil i Saudiarabien." Då kan man undra varför inte kvinnorna från islam klär sig som svenska kvinnor när svenskar kvinnor är mer eller mindre tvungna att klä sig som kvinnor från islam när man har flyttat dit, som i Oksanas fall. Om man nu inte vill få ett nackskott på torget eller få halsen avskuren av någon islamistisk fundamentalist som väldigt många muslimer är. Just det här är på väg att hända mer och mer. Var också ett annat fall där en muslimsk man fick skadestånd för att han inte hälsade på en kvinna vid en anställningsintervju. Om jag då söker arbete i Förenade Arabemiraten och det kanske är en kvinnlig chef och hon inte vill skaka hand med mig. Kan jag då kräva företaget på åtskilliga hundratusen för att dom kränker min religion? I Sverige hälsar vi igenom handslag som exempel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
USA har inget officiellt språk, men jag antar att du syftar på engelska. Trots det finns det 30 miljoner människor som talar spanska till vardags, alltså ca: 10% av den totala befolkningen på 306 miljoner. Ungefär samma fördelning som mellan svenska och alla andra språk i Sverige gissar jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
I ditt sista exempel så är du helt vilsen också. Det var inte företaget som krävdes på skadestånd utan Arbetsförmedlingen eftersom de nekat honom fortsatt ersättning på grund av incidenten. Jag litar på att tingsrätten gjorde en riktig bedömning i ärendet.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-03-23 klockan 14:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
|
Det är väl ingen som hindra att din flickvän gå runt bikeni det är helt lagligt tom. Skillnaden är väl dock burka en religöst plak, därav skyddas av grundlagen. Så om en Sverigedemokrat skulle vilja gå runt i en Ku Klux Klan dräkt, så skulle det betänkas som hets emot folkgrupp, medan Burka är det inte. Ändå burka och ku klux klan dräkten ganska lika.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
|
.de ligger på 10 plats nu i google. Visst det kan vara troll bakom .de domänen. Men jag tro nog att den som ligger bakom .de har skäl till det. SD är kända för att hota sina meningmotståndare, kan det spåra dej, så kommer du få ett brinnade kors på din gräsmatta osv.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
|
Efterlyst är väl dåligt jemförelse. Du kan inte få fram stastistik på vilka som begå brott, eftersom polisen få inte logga sånt. Efterlyst visa bara vilka som begå klumpiga brott, där man loggas på kameran.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |