FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() May we move on now? ![]() ![]() best regards, al ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Då jag litar på dina kunskaper inom ämnet; är det enligt avtalet med nic.se för ett enda ombud att ha auktioner och sedan registrera för högsta budet? Sedan kan man egentligen säga att nic.se skulle väl ha otroligt svårt att bevisa att ett företag som driver auktioner använder sig av flera ombud egentligen, om de inte vill visa det eller göra det offentligt ... |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() best regards, al ![]() |
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#47 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
För den som är intresserad av ombudsavtalet: www.iis.se/docs/mallombudsavtal.pdf EDIT: hade ej koll på ovanstående när jag skrev mina tidigare inlägg. Catch.info bryter således självfallet mot Nic.se:s ombudsregler. |
||||
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
If I got your posting correct you are asking somehow wether one could ask the nic.se wether we would do anything against the rules like snapback obviously did(?): Didn´t I tell you right in one of my first posting, feel free to ask nic.se yourself wether what we are doing is within the limitations, since you had been that suspicious and it was foreseeable that no mather what I was telling some people still wouldn´t believe anything. Since I am not that suspicious I don´t question the motivation behind that... ![]() ![]() best regards, al ![]() |
||
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
|
Nja, jag kan också läsa vad som står där och har gjort det, men idet fallet handlar det om domäner man inte äger som man har en auktion på och då är frågan om detta som du citerar kan tillämpas på auktioner.
|
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
www.iis.se/docs/mallbilagaA.pdf www.iis.se/docs/mallombudsavtal.pdf Best, Jacob |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|