Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Citat:
Originally posted by -GalaxyPAA@Jul 5 2006, 08:27
Citat:
Ursprungligen postat av martinh
Det blev en himla massa OT om hur kassa Helgon är på att svara på mail, som inte riktigt har något med ursprungsfrågan att göra. Då hjälper nog varken flödeshcheman eller fin struktur.
För att försvara Helgon lite så har de svarat snabbt och trevligt de två gånger jag har varit i kontakt med dom angående annonsering, fast då kontaktade jag raven direkt som är annonserings-ansvarig.
Och snälla, hur moget är det att dra alla helgonmedlemmar som emo-kids som skär sig och har svart mascara? skitsnack...
Tack för mej, håller för rensning här..
|
Var Raven Trevlig mot dig så är det ju jättekul. Mig svarade hon inte ens. Dom andra i Crew var trevliga, Stefan? Svartrock Svarade inte ens. Varför har jag ju berättat innan. Fattar du inte att detta är bra att det kommer ut så folk vet hur det inte fungerar där och hur han inte ens svarar folk. Dvs mig och en bekant som dessutom inte ens säljer samma saker som brossan Mr Silver.Bullet.
Ska det vara censur här tycker du då man diskuterar så pass viktiga saker. Det jag skrev om Flashback är bra att veta också. Åtta klick per dag istället för åttahundra utlovade osv.
Sen var det med glimten i ögat vi skojade om Helgon Kidsen så unga är inte alla där heller förresten.. Men det gick visst dig helt förbi. Vi kanske inte ska skoja om nåt här?
Mats
|
Visst är det kanske dålig stil att inte svara, men som sajtägare har man väl ändå rätt att välja vem som ska annonsera eller inte. Sluta tjura, gå vidare. Så viktig kan ju inte en enskild sajt som Helgon vara för dig?
|
Jag vet hur viktig Helgon är eftersom vi säljer piercingsmycken. Jag vet att det är många där som är piercade. Hur mycket dom handlar för vet jag inte, men det är en ansenlig mängd ungdomar där som är piercade. Om du registerar dig där och kollar runt på bilder och kikar i piercingforumet så får du se själv. Hälften av dom som är piercade i Sverige är antagligen där. Annonseringen är billig med. Jag surar inte, vill bara tala om vilken fjolla jag tycker Stefan? "Svartrock" är som inte svarar dom som vill annonsera och speciellt oss som säljer samma saker som hans bror. Det är löjligt och fegt, det var det som det handlar om när jag tog upp det. Men det var sagt i ett sammanhang där jag samtidigt sa att en annan som jag känner försökte annonsera och han fick inte heller nåt svar.
Det är pengar det handlar om och självklart har han rätt att välja vilka som ska annonsera, han har inte ens skyldighet att låta nån annan överhuvudtaget än släkten annonsera eftersom det är en privat community. Dom har ingen skyldighet att svara dom som vill annonsera även om dom går ut med att dom söker annonsörer och har en "annonsansvarig" som "Raven" som bara sitter och chattar med polare. Jag ville bara tala om hur det går till där.
Mats