Citat:
Ursprungligen postat av Saint
Citat:
Originally posted by -Susanne@Apr 29 2006, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av Saint
Dunken, flashback.se och susnet om du inte kollat in det redan. På sista tiden har det ploppat upp länkdumpsidor som fan på webben har jag märkt, de kanske har skrivit upp sig på flashback och susnet.
|
susnet.se är min webbplats. Jag gissar att du menar sunet?
|
hihi... ja, så fel det kan bli sunet menade jag!
|
Flasback hörde jag nu av en som jag avrådde att annonsera där, han hade fått in 8 klick per dag därifrån. En bit från dom 800 som han lovade mig sa han till mig. Utfallet var ungefär detsamma för oss, om inte ännu sämre. Min erfarenhet är att dom som äger dessa webbsidor och små communitys bara är ute efter att lura folk på pengar. Gärna nystartade företagare. Det var första veckan som vår sida var uppe på nätet som dom kontaktade oss. Jag har inte sysslat med försäljning på webben tidigare så dum som man var gick man på försäljarsnacket. Jag tyckte att det var lite väl sockrat, men eftersom man fick pruta en massa och det iaf inte var så mycket pengar så tänkte jag att det är väl värt ett försök iaf.
Det var det inte kan jag säga... Byta Banner med blonda bettans blogg hade varit bra mycket bättre, gratis dessutom. Lurendrejeri är rätta ordet, dom tjänar mycket pengar på det där dom som håller på med sånt. Jag avråder alla starkt från att annonsera på det viset och betala en massa pengar. Köp varor istället. Google är inte heller bra, en massa klickande utan att dom handlar, konkurrenter som falskklickar så det kostar dig pengar och Google kan inte utreda det hela.
Vi har hittat våra kanaler att sprida företaget. Marknader och festivaler med en massa flyers. Vi byter länkar och banners hejvilt osv. Det ger sig i eftersom, det tar tid. Men man ska inte slänga pengar på andra utan att få nåt för det. Åtta st per dag istället för åttahundra är rent lurendrejeri, det är skojare. Vi får in flera hundra per dag utan att det kostar oss nånting nu.
Mats
www.galaxypiercing.se