FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
|
Citat:
Kanske förstår din mening helt fel, men menar du att kristna skulle gå ut på gatorna med vapen och bränna flaggor? Även om det är en liten del av alla muslimer som gör detta, så skulle detta inte ens hänt om det hade handlat om kristna. En liten del, 1,5 miljoner av muslimer, kan tänka sig att ta till våld för Muhammed-bilderna. 1,5 miljoner... Det är mer än hela Stockholm. |
|||
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
|
Citat:
Edit: Just det, varför ska man publicera karikatyrer på judar när det var ett gäng danska kristna som publicerade bilderna? |
|||
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker Levononline gjorde fel. Intressant liknelse det där med lastbilen. Ponera att jag inte håller på min rätt, och låter lastbilen passera övergångsstället där jag står (och har rätten att gå framför lastbilen). När lastbilen passerar ser jag vilket företag som har sin logga på fordonet (oftast). Jag noterar företagsnamnet och funderar både en och två gånger innan jag väljer att göra affärer med det företaget.
Om det är ett företag som jag redan gör affärer med, kontaktar jag kanske företaget och ber om en förklaring. Får jag en bra sådan kan jag tänka mig att fortsätta göra affärer med företaget. Så vad förväntar mig nu är egentligen ingenting. Jag gör inte affärer med Levononline och kommer sannerligen inte göra det i framtiden heller. Men det finns kanske personer här på WN som förväntar sig en bra förklaring av Levonline i den här frågan? Citat:
13:37, SD och SD-kurirens sajt är nere. Ska bli intressant att se vem som kommer host:a sajten i framtiden. Och nej, jag har ingen åsikt i frågan om huruvida det var rätt eller fel av SD att publicera bilderna - det är OT. |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ta bort
|
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Israel ligger på helt fel geografisk mark. FN var idioter efter andra världskriget, de skulle delat upp tyskland och gett ena halvan till judarna. Inte placera judarna på muslimsk mark (nu känt som israel). Så nog förstår jag att Iran vill ha kärnvapen. Speciellt med tanke på att israel har det. Mycket snack om yttrandefrihet och pressfrihet, det bör ju gälla allt eller hur? Även judar. Måste för övrigt säga att det känns konstigt att det tagit så länge innan något kastat ut SD, de har sin rätt att tro på saker och ting självklart men 99% av det som skrivs på deras hemsida är ju ren BS ![]() |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är det tillåtet att komma tillbaka men Johan H:
Citat:
|
||